Sivu 1/1
Abbey Road
Lähetetty: 06 Touko 2017, 20:05
Kirjoittaja jore ja pojat
Jos joku löytää vastaavan riipuksen netistä ,niin ??

Re: Abbey Road
Lähetetty: 06 Touko 2017, 20:09
Kirjoittaja savometalli
Re: Abbey Road
Lähetetty: 06 Touko 2017, 20:23
Kirjoittaja jore ja pojat
Kiitos nopeasta vastauksesta, ja tässä vielä nurjapuoli
Paljon päänvaivaa aiheutti tuo apple -juttu, mutta ko. vuonna ilmeiseti Lennonin perikunta
ja Jobbs pääsivät sopimukseen Omenan käyttöoikeuksista?
Rock-pellosta nostettua
Re: Abbey Road
Lähetetty: 06 Touko 2017, 20:26
Kirjoittaja savometalli
Sori.. Vaihdoin linkin.. Nyt pitäis näkyä.
Re: Abbey Road
Lähetetty: 06 Touko 2017, 22:46
Kirjoittaja jore ja pojat
Tuosta pellosta nousee vaikka mitä wanhasta robinin aikaiseen:P

SS-rautaakin
