löytöjä

Olipa löytämäsi aarre sitten pieni tai suuri, nappi tai kolikko, tämä on paikka missä voit siitä kertoa mahdollisen kuvan kera.
Avatar
kiinnostunut
Metallinetsijä
Viestit: 129
Liittynyt: 17 Maalis 2007, 07:59
Paikkakunta: Kalajokilaakso

löytöjä

Viesti Kirjoittaja kiinnostunut »

viimeviikolla kävin taas eräällä vanhalla talon paikalla.

Löydöt eivät nyt niin ruusuisia olleet. Rauta esineitä pääasiassa: työkoneiden osia,takonauloja muutamia,jokunen korkki,ym.

Sitten tämä helmi joka tässä kuvassa
Kuva

Toinen sanka puuttuu ja ainakin lähipiirissä herätti hilpeitä ilmeitä ja eleitä kun kerroin pitäväni näitä laseja parhaimpana löytönä tältä reissulta. :)
Carret 300i