Oli kyllä helppo huiskia, kun heinä oli niitetty aivan maata myöten.
Tässäpä näitä: Melkein samanlainen sinettisormus kuin viime kesänä, mutta tässä on rinkulassa koristeita.
Kolikot ovat 1600- ja 1700-luvulta.
Olen kyllä tyytyväinen tähän iltaan.

Ei ole kyllä valittamista Sinunkaan löydöissäsi siellä SavossaEtsijä82 kirjoitti:On sulla eri huonoja paikkoja siellä, ei täältä tommosia hienouksia löydy...Kivan näköinen pronssisormus.

Heh ja kumpparit jalassaEtsijä82 kirjoitti:Huh kun oli tänään aika kivan kuuma heilua paita märkänä, mutta sinä se vaan jaksan riehua helteestä huolimatta, niin sitä pitää..

Kiitoksia ZyrTechZyrTech kirjoitti:Hienoa Leijona! Nostan hattua ja onnittelen. Tämä kasvattaa mukavasti meikäläisen motivaatiota seuravaan piippausreissuun. Lupa nimittäin odottelee jo taskussa ainakin 400 vuotta vanhaan peltoon ja mitä sinun löytöjäsi olen seuraillu, niin rima on ainakin asetettu korkealle.
Tuollaiset minun löytämäni koristeet löytyvät aivan identtisenä kirjasta: Suomen rautakauden kuvasto ja on löytynyt Kokemäen Kalvomäestä ja kyseeessä on juuri tuo ns. Viikinkiaika.JK kirjoitti:Mahtavia löytöjä!
Leijona alkaa kirjoituttaa uusia sivuja historian kirjoihin.
Tuommoseen törmäsin:
http://www.mikkeli.fi/fi/museot/03_suur ... i/main.htm
Eipä tuolla varmasti mitään rahallista arvoa ole, mutta museaalista sitäkin enemmän.