Pääsin minäkin aloittelemaan kautta ja normaalin peltosälän lisäksi löytyi tällainen katkelma. Lieneekö ihan vaan tinasotilaan kappale? Vai voisikohan olla vanhempikin riiputin. Molemminpuolin on muodoltaan samanlainen ja paksuutta kolmisen milliä. Hevosta mielestäni muistuttaa ja ratsastajan jalat on molemmin puolin. Mitäs mieltä olette?
Tinaltahan tuo kyllä vaikuttaa murtumien perusteella, mutta mikäs tuossa "hepan" mahan alla on ollut ja melko rimpulakinttu on ratsastajakin.Vaikea sanoa, kumpi pää on ahteri ja kumpi etupää
XP DĒUS. Varakoneena XP GoldMAXX Power V4+WS1+ muuta tarvittavaa.
Vanhin esinelöytö Suomesta: Vyönsoljen katkelma 550-800 jKr Nappisolki v. 600 jKr. Vanhin kolikko Suomesta: Dirhem Viikinkiajalta v.942-950 jKr.
Tosiaan. Jos ei ajattele noita rimppakinttuja ollenkaan, niin tuo vois olla menossa kumpaan suuntaan vaan... ei oo päätä eikä häntää, kuten sanonta kuuluu...jos tuo mahan alta poikki oleva kohta ois ollut mahdollisessa jalustassa kiinni?! Ja heppa olisi ollut ikäänkuin lennokkaassa laukassa jalat irti maasta. Tiedäppä häntä...