Sivu 1/1

Osa alkukesän löydöistä

Lähetetty: 03 Kesä 2007, 15:23
Kirjoittaja 00na1
Alkukesän löytöjä s-cope 990 ja osa whites spectrum:illa.
Hauskaa kesänjatkoa palataan :lol:

Kuva

mahtavaa

Lähetetty: 03 Kesä 2007, 16:42
Kirjoittaja Panda
Huh huh..

Voitko kuvailla tuota "pienta" kasaa hieman tarkemmin?

Hienoa!

Lähetetty: 03 Kesä 2007, 20:12
Kirjoittaja 00na1
No...joo tuota siinä ois toukokuun löydöistä osa. Tuo konepistoolin vaippa on venäläisen pphs-41:n. Löyty tuosta 600m kotoa, ei löytynyt muita osia. Lukko vieresså sama paikka. Muut esineet kaivettu kontiolahti-joensuun alueelta.n 250mk. 95e(tyttö vei melkein kaikki). 5kpl sormuksia, 3kpl rannekelloja. rahoista vanhin on vm 1833. hopea laatta umpi korvesta, näky olevan ruotsalainen. leimojen mukaan. kaiverrus calle nilss. hylsyjä vm1917 .ym.nuo on kaiveltu uimarannoilta pää asiassa. harava oli s-cope 990,vm1988.hyvä peli mutta ei näytä kovin syvältä,nyt on whiten spectrum eagle. näyttää tosi syvältä aikasempiin haraviin verrattuna,mutta ei suomen kielisiä käyttö ohjeita sitten viimosen päälle hankala käyttää.säädöt on ohjelmalliset, en kyllä suosittele eka haravaksi kellekkään. mutta jos aikasempia kokemuksia haravista oppii näköjään pikku hiljaa. muistaakseni on 12:sta harava. :idea:

Lähetetty: 03 Kesä 2007, 20:13
Kirjoittaja McSeeker
Hyvin on tavaraa löytynyt :shock: Minkälaisilta paikoilta olet noita kaivellut? Onnea vaan loppukesällekin :)