Kihlasormus hukku hankeen

Oletko kadottanut kallisarvoisen korusi tai tippuiko esim. työkoneestasi vaikeasti saatava osa. Vai muistatko jo vuosia sitten kadottaneesi jonkin metalliesineen jonnekkin, mistä et koskaan enää kuvitellut sen löytyvän. Kirjoita tälle foorumille ja kysy jos joku aarremaanalla.comin jäsenistä osaisi auttaa.
evys
Viestit: 3
Liittynyt: 21 Marras 2010, 09:40

Kihlasormus hukku hankeen

Viesti Kirjoittaja evys »

Eilen illalla leikittyäni koiran kanssa putsasin lumia takiltani ja sormus lähti kädestä. Tiedän alueen n.10m x10m Itse olen yrittänyt etsiä sitä mutta tuloksetta. Sormus on valkokultaa... olisiko jotakuta lähistöllä joka osaisi auttaa mahdollisesti jo tänään? Alue Espoon keskuksessa. Tai osaisitteko sanoa mistä saisi lainaan semmoisen laitteen?
Palkkio löytämisestä tiedossa.
ilkkap
Kunniajäsen
Viestit: 2158
Liittynyt: 16 Elo 2007, 16:35

Viesti Kirjoittaja ilkkap »

Onko toista samanlaista sormusta? Tämä helpottaisi etsintää, jos paikka on roskainen eli siis metallia paljon maassa.

Lähetä yksityisviestinä minulle puhelinnumerosi niin soitan.
evys
Viestit: 3
Liittynyt: 21 Marras 2010, 09:40

Viesti Kirjoittaja evys »

Kyllä löytyy...
evys
Viestit: 3
Liittynyt: 21 Marras 2010, 09:40

Viesti Kirjoittaja evys »

Tosi paljon Kiitoksia... löytyi eri paikasta ku ajattelin ja oltiin etitty. Hyvä että löytyy ihmisiä jotka pystyvät omana vapaapäivänä tulla auttamaan. Täytyy nyt korvata tää jollekkin seuraavalle pulassa olevalle ;)
Avatar
Öhkömönkijä
Kunniajäsen
Viestit: 1378
Liittynyt: 26 Syys 2010, 19:37
Paikkakunta: Seinäjoki sekä Teuva

Viesti Kirjoittaja Öhkömönkijä »

evys kirjoitti:Tosi paljon Kiitoksia... löytyi eri paikasta ku ajattelin ja oltiin etitty. Hyvä että löytyy ihmisiä jotka pystyvät omana vapaapäivänä tulla auttamaan. Täytyy nyt korvata tää jollekkin seuraavalle pulassa olevalle ;)
Hyvä, että löytyi. :D
Kulunut GM3,
ACE250 ja puhki kaluttu Pro-Pointer
__________________________
Vanhin löytö: Ketjunkantaja
The öre: IR 2ÖR vm. 1573
Parhaimpia: Kultasormus vm. 1905 11,3g (750), vm. -32 5g (969) ja -45 7g (750), Naamahopea, sekä Arabian WC pönttö.
Vastaa Viestiin