Sivu 1/1

Ensimmäinen uimarantareissu

Lähetetty: 12 Touko 2011, 13:00
Kirjoittaja make898
Nyt päästiin lopulta ensimmäistä kertaa uimarannalle penkomaan. 10min kerittiin tonkia ja löytyi 4 kolikkoa ja piippari meni rikki. toi oli jo toinen samanlainen etsin mikä hajosi. ensimmäinen black bull hajosi 2viikon käytön jälkeen ja tämä toinen 10minuutin jälkeen. Hyvää tuuria siis.
No tällaiset löytyi.

1markka v.1981 2kpl
1markka v.1975
50penniä v.1977


Kuva

Lähetetty: 12 Touko 2011, 13:06
Kirjoittaja Nasse-setä
Kannattaa panostaa laatuun.
Tule pidemmän päälle kalliiksi kertakäyttö vehkeet.

Lähetetty: 12 Touko 2011, 13:10
Kirjoittaja make898
Näin on. Tuo olikin ensimmäinen piipparini. Takuuseenhan nuo meni, mutta nyt otan tilalle garretin