Artikkeli magneetti mediassa

Keskustelua kaikesta muusta aarteenetsintään liittyvästä ja vaikka säästä kuin jo otsikoiduista aihepiireistä. Täällä voit kertoa vaikka muista harrastuksistasi.
Keseppa
Kunniajäsen

Artikkeli magneetti mediassa

Viesti Kirjoittaja Keseppa »

Tässä linkki viimeisimpään piippariharrastuksesta kertovaan lehtijuttuun. Ei tässäkään menny ihan kaikki faktat putkeen mutta keskimääräistä parempi juttu kuitenkin.

http://www.magneettimedia.com/?p=6148
Öhkömönkijä
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja Öhkömönkijä »

Moi,

Ihan hyvä juttu. Löytyikö mitään? :lol: Itse ihmettelen aina, että miksi toimittajat vääntää nuo otsikot aina tyyliin "aarre" tai vastaavaa. Varmasti tietämättömälle vaikea aihe kirjoittaa. Täytyykin alkaa miettimään noita otsikkoja valmiiksi. :D

Tuo yhdistysasia oli hyvä, sai sekin nyt julkisuutta. Lähetän linkin maakuntamuseoon, kun otan sinne muissa asioissa yhteyttä. Toimii hyvänä pään avaajana. Vai odotanko vielä? Täytyy tiistaina mennä tarkastelemaan ja koekaivamaan Miittipeltoa, josta löytyi se ketjunjakaja. Ehkä sitten peltokin vapautuu "sorron" alata. :lol:
Kulunut GM3,
ACE250 ja puhki kaluttu Pro-Pointer
Ekomasteri
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja Ekomasteri »

Asia juttu kaikinpuolin. Saa nähdä tuleeko aarremaanalla.com sivuille rekisteröityneistä piikki tämän jutun seurauksena :wink:
-Golden King DPR Plus -XP-Deus -Garrett pro pointer
Yki
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja Yki »

Hyvä juttu, harmi vaan että julkaistiin tunnetussa foliopipomediassa :)

Yki
White's MXT + 950 kela + Super 12 + 10x12 SEF + Vibraprobe 560
Nautilus DMC-2Ba + 6/10/15" kelat
Keseppa
Kunniajäsen

Onhan se vähä foliopipomedia mutta hieman jo kehittänyt profiiliaan.

Alunperin juttu tähä lehteen haluttiin koska Kärkkäisen kauppaketjulle tuli myyntiin etsimiä niin haluttiin samalla juttua oikeanlaisesta etsimien käytöstä. Magneettimediahan on alunperin Kärkkäisen mainoslehti ja edelleen heidän tärkein mainosmedia.

Yks lehtijuttu lisää on tulossa valtakunnallisella tasolla ja yritän tällä kertaa itse pysyä vähä sivussa että tulee muutakin juttu kuin mun suunnalta. Tästä lisää tietoa myöhemmin.
Keseppa
Kunniajäsen

Öhkömönkijä kirjoitti:Moi,

Ihan hyvä juttu. Löytyikö mitään? :lol: Itse ihmettelen aina, että miksi toimittajat vääntää nuo otsikot aina tyyliin "aarre" tai vastaavaa. Varmasti tietämättömälle vaikea aihe kirjoittaa. Täytyykin alkaa miettimään noita otsikkoja valmiiksi. :D

Tuo yhdistysasia oli hyvä, sai sekin nyt julkisuutta. Lähetän linkin maakuntamuseoon, kun otan sinne muissa asioissa yhteyttä. Toimii hyvänä pään avaajana. Vai odotanko vielä? Täytyy tiistaina mennä tarkastelemaan ja koekaivamaan Miittipeltoa, josta löytyi se ketjunjakaja. Ehkä sitten peltokin vapautuu "sorron" alata. :lol:
Laita ihmeessä linkki eteenpäin. Itse meinaan tehdä samoin. Kuten mainittiin, tää on vähä sellanen lehti että ihan kaikki sitä ei automaattisesti lue. Saattaa olla jopa apua sulle jutusta.

Ei oikeen löytyny mitään :lol: Roskaa ja silppua. Ei toisaalta hirveen tarkkaan etsitty kun sattuu olemaan alottelevan harrastajan oma piha. Prampi jättää löytämisen ilo hänelle.

Olen huomannut ihan saman asian noiden otsikoiden suhteen :? Pitää varmaan alkaa kehitteleen niitä otsikoita :lol:
Vastaa Viestiin