Löysinpäs ekan kultasormuksen uimarannalta

Olipa löytämäsi aarre sitten pieni tai suuri, nappi tai kolikko, tämä on paikka missä voit siitä kertoa mahdollisen kuvan kera.
Avatar
Landis
Metallinetsijä
Viestit: 297
Liittynyt: 12 Tammi 2007, 14:52
Paikkakunta: Laukaa, Leppävesi

Löysinpäs ekan kultasormuksen uimarannalta

Viesti Kirjoittaja Landis »

Kävin vaihteeksi toisella uimarannalla, se oli melko pieni mutta löydön osalta paras tähän mennessä, kuvaa rannasta ei tietenkään tullut otettua. :roll: Hyvä jos tunnin ehdin olemaan ennen hämärän laskeutumista...
Kuvat ovat kännykällä otettuja koska akut loppu kamerasta. :?

Tämmöinen kultasormus löytyi 585 leimalla ja tekstillä (jota en tässä sano, mutta vuosiluku siinä on 2004) :D

Kuva

Toinenkin sormus löytyi mutta ilmeisesti rihkamaa koska leimaa ei näy

Kuva

Muut löydöt:

Kuva

Ja roskaa vähän...
:)
C.Scope Newforce R1
White's TM808
Automax Precision V4 pinpointer
Fiskars kenttälapio
avei
Innostunut Etsijä
Viestit: 61
Liittynyt: 21 Heinä 2007, 18:32
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja avei »

Oujee. Hieno löytö.
X-terra 705 + hilppeet
Avatar
Tuoma SS
Metallinetsijä
Viestit: 249
Liittynyt: 14 Helmi 2007, 13:05
Paikkakunta: Etelä-Karjala

Viesti Kirjoittaja Tuoma SS »

Itsellänikin on ainut 585 löytynyt varsin onnettomalta uimarannalta, josta ei sen lisäksi löytynyt kuin 20c kolikko... Eli ei se isompi ole aina parempi.
Avatar
Landis
Metallinetsijä
Viestit: 297
Liittynyt: 12 Tammi 2007, 14:52
Paikkakunta: Laukaa, Leppävesi

Viesti Kirjoittaja Landis »

Näin ne sormukset löytää takaisin omistajan sormeen... :) Tuo kultainen sormus löysi omistajan kun keskisuomalainen lehdessä oli tämän harrastuksen esittely kuvani kera eilen 15.9. Siinä oli myös tuosta sormuksesta kuva... 8)
C.Scope Newforce R1
White's TM808
Automax Precision V4 pinpointer
Fiskars kenttälapio
Avatar
Panda
Site Admin
Viestit: 339
Liittynyt: 11 Tammi 2007, 18:34

...

Viesti Kirjoittaja Panda »

Hyvä Homma! Taas yksi hyvä esimerkki harrastuksen hienoista puolista. Veikkaanpa että sormus otettiin hymysuin&kiitellen vastaan?
C. Scope Newforce R1, Garrett Ace 250
Avatar
Landis
Metallinetsijä
Viestit: 297
Liittynyt: 12 Tammi 2007, 14:52
Paikkakunta: Laukaa, Leppävesi

Viesti Kirjoittaja Landis »

Vein sormuksen viime maanantaina poliisilaitokselle, niinkuin lain mukaan kuuluukin :) Omistaja käy huomenna hakemassa sen ja saan 15 euroa palkkiota 8) Hänen lähettämät sähköpostit ovat olleet kovasti iloisia ja kiitteleviä :D
C.Scope Newforce R1
White's TM808
Automax Precision V4 pinpointer
Fiskars kenttälapio
Avatar
Yki
Kunniajäsen
Viestit: 1005
Liittynyt: 11 Touko 2007, 15:54
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja Yki »

Vai lehtijuttu..teillepäin tulee sitten paljon uusia harrastajia :lol:

Yki
White's MXT + 950 kela + Super 12 + 10x12 SEF + Vibraprobe 560
Nautilus DMC-2Ba + 6/10/15" kelat
Avatar
Landis
Metallinetsijä
Viestit: 297
Liittynyt: 12 Tammi 2007, 14:52
Paikkakunta: Laukaa, Leppävesi

Viesti Kirjoittaja Landis »

Kävin nopsaan etsimässä tämän rannan loppuun ja jokunen kolikko vielä löytyi ja sormus jonka kuvia laitoin tuonne 'Mikä tämä on' aiheen alle :)

Kuva
C.Scope Newforce R1
White's TM808
Automax Precision V4 pinpointer
Fiskars kenttälapio
Vastaa Viestiin