Sukeltajapiipparille keikka Joensuussa
Lähetetty: 21 Kesä 2011, 03:18
Lupasin laivurin puolesta kysellä apuja foorumilta:
Iso laivan potkuri pohjassa n.8m syvyydssä. Huono näkyvyys.
Jos taitoa ja kiinnostusta,laita viestiä minulle ja kerron yhteystietoja.
Iso laivan potkuri pohjassa n.8m syvyydssä. Huono näkyvyys.
Jos taitoa ja kiinnostusta,laita viestiä minulle ja kerron yhteystietoja.