Sivu 1/1

Ehka vanhin sormukseni..

Lähetetty: 16 Tammi 2007, 23:01
Kirjoittaja Panda
Taman loysin myos keskelta korpimetsaa. Ja tama on tahan mennessa ehdottomasti mieleenpainuvin koska se on ensimmainen kunnollinen loytoni.



Kuva


Kuva

Tama voi olla vanhin sormuksistani. Vaikea sanoa.

Ja tama sormus on periaatteessa syy siihen miksi tamakin foorumi naki paivanvalon :D

Lähetetty: 16 Tammi 2007, 23:22
Kirjoittaja Landis
:o On kyllä todella hyvin säilynyt ja aivan mahtava löytö.
Onkohan siinä mitään tekstiä kaiverrettuna?
Ja keskeltä korpimetsää.. miten ihmeessä osasit just oikeasta kohdasta etsiä?

sormuksesta

Lähetetty: 16 Tammi 2007, 23:31
Kirjoittaja Panda
Ei ollut kaiverrusta, harmi. Niin en ole puhdistanut sormusta muuten kun lampiman veden alla. Menen yleensa aina ihan randomisti metsaan jonka olen joskus aikaisemmin katsonut etta, onpas kivan nakoinen ryteikko, tuolla on pakko olla jotain..

Lähetetty: 16 Tammi 2007, 23:34
Kirjoittaja Landis
:) heh.. sama juttu, itsekin katson paikkoja ja ajattelen heti että tuolla on pakko olla jotain.. :roll: