Lopultakin!
Lähetetty: 27 Huhti 2008, 19:11
Löytyi ensimmäinen vanha kolikko! Eilen olin siellä sun täällä onneani kokeilemassa ja lopulta menin tässä lähettyvillä olevalle pellolle. Aikaisemmin olen siellä jo käynyt ja kaikenlaista roinaa löytänyt, niistä on tarkoitus laittaa kuva joskus. Kun saa aikaiseks...
Mutta se kolikko. Sinnikkäästi ajattelin vaikka yötä myöden etsiä,kunhan jotain löytyy. Garrett antoi kolikkosignaalin eikä ollut edes syvällä. Pullonkorkkeja pellolla, sellainen ajatus kävi mielessä. Otin lapiollisen ylös ja se tuntui nousseen heti siinä mukana. Tutkin kasaa ja meinasin revetä liitoksistani,kun huomasin,että se todellakin oli kolikko. Se oli savinen,joten en siellä pellolla tiennyt mistä kolikosta on kyse. Toiveena oli vanha, koska oli niin savinenkin.... ja olihan se, 1/2 skilling vuodelta 1800.
Eli motivaatio kasvoi! Tänään en ehtinyt samaiselle pellolle, mutta huomenna taas yritän ehtiä tutkimaan lisää. Oliskohan siellä lisää niitä??
Kuvan laitan kolikosta jossain vaiheessa.
Mutta se kolikko. Sinnikkäästi ajattelin vaikka yötä myöden etsiä,kunhan jotain löytyy. Garrett antoi kolikkosignaalin eikä ollut edes syvällä. Pullonkorkkeja pellolla, sellainen ajatus kävi mielessä. Otin lapiollisen ylös ja se tuntui nousseen heti siinä mukana. Tutkin kasaa ja meinasin revetä liitoksistani,kun huomasin,että se todellakin oli kolikko. Se oli savinen,joten en siellä pellolla tiennyt mistä kolikosta on kyse. Toiveena oli vanha, koska oli niin savinenkin.... ja olihan se, 1/2 skilling vuodelta 1800.
Eli motivaatio kasvoi! Tänään en ehtinyt samaiselle pellolle, mutta huomenna taas yritän ehtiä tutkimaan lisää. Oliskohan siellä lisää niitä??
Kuvan laitan kolikosta jossain vaiheessa.