Sivu 1/1
onhan sivut
Lähetetty: 02 Touko 2008, 22:37
Kirjoittaja 00na1
Lähetetty: 02 Touko 2008, 23:27
Kirjoittaja RJR
Jestamanteera. Kattoikkos sitä Top 10 sivua. Lähetään Tsekkeihin kaivelemaan.

Lähetetty: 04 Touko 2008, 21:15
Kirjoittaja 00na1
jep.siellä top- 10 lista vuosia taaksepäin.ja sikana alasivuja.
Lähetetty: 04 Touko 2008, 21:18
Kirjoittaja Yki
Ei oikeastaan edes hämmästytä. Kun ajattelee kauanko tuollapäin on asuttu muuallakin kuin puissa ja kuinka paljon alueella on sodittu ei ole mikään ihme että kaikenlaisia kätköjä on maassa ja paljon.
Yki