Sivu 1/1

Löytöjä saaresta

Lähetetty: 22 Heinä 2008, 14:11
Kirjoittaja teksako
Käväisin taas vähän koluamassa tuota saarta tuossa lähellä.
Alkuun tuntui ettei mitään löydy kaikenlaista korkkia sun muuta
tuli kaivettua,sitten piippasi, etsin ilmoitti että vetolenkki kaivoin kuitenkin.
Onneksi: sormus kultaa .Muut löydöt tykinkuulan pala,joku almiini purkki ja
10 pennisiä -20 luvulta.

Kuva

Kuva

Lähetetty: 22 Heinä 2008, 15:03
Kirjoittaja teksako
Yksi unohtu repun pohjalle .
Musketin tai jonkun vastaavan kuula 13 mm lytyssä kahdelta reunalta .

Kuva