Sivu 1/1

Muutama kolikko

Lähetetty: 25 Heinä 2008, 17:32
Kirjoittaja Etsijä82
Kävin vispaamassa garrettia mummolassa ja löysin muutaman kolikon:

Kuva
2 kopeekan kolikko vuodelta 1825, 10 penniä 1917, 5 penniä 1924 ja 1 tuntematon penni, ei voi ainakaan sanoa,että reissu olisi pettymys. 8)

Lähetetty: 25 Heinä 2008, 18:14
Kirjoittaja worderror
No ei todellakaan :P Hienoja kolikoita löysit.

Lähetetty: 27 Heinä 2008, 22:34
Kirjoittaja Aarteenmetsästäjä
worderror kirjoitti:No ei todellakaan :P Hienoja kolikoita löysit.
Samaa mieltä :)

Lähetetty: 28 Heinä 2008, 12:16
Kirjoittaja Etsijä82
Ai niin tämä piti vielä postata,unohtui taskun pohjalle:
Kuva
Vanhan taskukellon takakannen takana oleva valmistajanleimalätkä,joka on 80% hopeata.Löytyi samalla reissulla kolikoiden kanssa,pitäisi vaan löytää loputkin kellosta. 8)