Sivu 1/1
Löytöjä
Lähetetty: 07 Elo 2008, 19:46
Kirjoittaja Mariza
Kävin eilen poikien (Hannu, Kouvola, Lake ja Olli) kanssa Lemmunniemen nurkilla piippailemassa. Kiitos seurasta, oli kiva piippailla porukalla.
Parit löydöt sieltä :
Yksi kolikko löytyi, 1/2 shillinkiä vuodelta 1803.

Tässä on nappi ja sitten joku esine.