Sivu 1/1
Roomalaisia kolikoita roppakaupalla
Lähetetty: 28 Helmi 2013, 17:27
Kirjoittaja brosse
Tämmöinen aarre sattui kahden brittimetallinetsijän kohdalle (voi olla että on jo aiemminkin esitelty)
http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/ ... iends.html
Lähetetty: 28 Helmi 2013, 18:08
Kirjoittaja Lintsi
Just..........

Joo...........
Itse vaikka etsisin 300 vuotta niin en tolta syvyydeltä tuu koskaan löytään mitään..... Jos vaikka joskus jollain koneella saisinkin signaalin noin syvältä, niin en uskoisi olevan kiuasta tai autonromua kummempi, joten kaivamatta jäis...

Lähetetty: 28 Helmi 2013, 19:24
Kirjoittaja P.Aholainen
Lintsi puhuu asiaa ja olen jättänyt isot laajat signaalit kaivamatta.
Yleensä laajalle piippaava on jokin tosi iso rauta,mutta kuinkahan monta plootua olen jättänyt kaivamatta.
Ei tarvitse olla kovin iso kuparipelti maassa niin signaali laajenee tosi isoksi.