Haku löysi 3 tulosta

Kirjoittaja epanen
02 Touko 2014, 22:11
Keskustelualue: Mikä Tämä On? / What is it?
Aihe: mikähän ihme tämä on?
Vastaukset: 2
Luettu: 1336

Re: mikähän ihme tämä on?

Noni sehä oli nopee tunnistus. Eka luulin et pommi maassa ku rupes pilkottaa. Siivilähä toi pää oliki ku rupes naputteleen sitä.
Kirjoittaja epanen
02 Touko 2014, 21:43
Keskustelualue: Mikä Tämä On? / What is it?
Aihe: mikähän ihme tämä on?
Vastaukset: 2
Luettu: 1336

mikähän ihme tämä on?

Kävin tänää ekan reissun piipparoimassa ja löysin tommosset. Pienempi on samanlainen kuin iso kokonainen, mutta puolikas. Löyty noin 30cm syvyydestä joen rannasta.
Kuva
Kirjoittaja epanen
29 Huhti 2014, 11:18
Keskustelualue: Etsiminen & Muut varusteet / Techniques
Aihe: joenpenkkojen luvanvaraisuus
Vastaukset: 3
Luettu: 2834

joenpenkkojen luvanvaraisuus

Morjesra.

Olen uus täällä forumilla ja viimeviikolla finndetectori toimitti mulle ensimmäisen piipin. Garret ace 250 ja täl viikol tulee lapio ja pro pointer.
Oon miettiny noita joenpenkkoja mistä alkaa pelto ylhäällä, et ne ois potenttiaalisia paikkoja käyä ettinässä rojua. Historiaa lukenu ...