Haku löysi 3 tulosta

Kirjoittaja ukko-pekka
20 Huhti 2011, 13:18
Keskustelualue: Etsiminen & Muut varusteet / Techniques
Aihe: Magneetilla vesistöistä...
Vastaukset: 6
Luettu: 4610

Kohta se alakaa... Kuhan nuo jeät sullaa ja tuluva joissa ja purroessa laskoo...
Kirjoittaja ukko-pekka
14 Maalis 2011, 15:51
Keskustelualue: Etsiminen & Muut varusteet / Techniques
Aihe: Magneetilla vesistöistä...
Vastaukset: 6
Luettu: 4610

Joo tästähän se homma lähtee etenemään. itellä tarkoitus käydä magneetilla "onkimassa" heti kun jäät sulaa. Mulla on pari talvisodan aikaista taistelualueita tiedossa missä olisi sotakamaa. Siellä ei tietääkseni ole kukaan käyny magneetilla tonkimassa. Sukeltamassa on käyty mutta näkyvyyss ollut ...
Kirjoittaja ukko-pekka
14 Maalis 2011, 14:03
Keskustelualue: Etsiminen & Muut varusteet / Techniques
Aihe: Magneetilla vesistöistä...
Vastaukset: 6
Luettu: 4610

Magneetilla vesistöistä...

Onko kokemuksia kellään nuilla supermagneeteilla onkimisesta vesistöissä? Itsellä on tilauksessa yksi aika tehokas mangneetti.