Haku löysi 3 tulosta
- 20 Huhti 2011, 13:18
- Keskustelualue: Etsiminen & Muut varusteet / Techniques
- Aihe: Magneetilla vesistöistä...
- Vastaukset: 6
- Luettu: 4606
- 14 Maalis 2011, 15:51
- Keskustelualue: Etsiminen & Muut varusteet / Techniques
- Aihe: Magneetilla vesistöistä...
- Vastaukset: 6
- Luettu: 4606
Joo tästähän se homma lähtee etenemään. itellä tarkoitus käydä magneetilla "onkimassa" heti kun jäät sulaa. Mulla on pari talvisodan aikaista taistelualueita tiedossa missä olisi sotakamaa. Siellä ei tietääkseni ole kukaan käyny magneetilla tonkimassa. Sukeltamassa on käyty mutta näkyvyyss ollut ...
- 14 Maalis 2011, 14:03
- Keskustelualue: Etsiminen & Muut varusteet / Techniques
- Aihe: Magneetilla vesistöistä...
- Vastaukset: 6
- Luettu: 4606
Magneetilla vesistöistä...
Onko kokemuksia kellään nuilla supermagneeteilla onkimisesta vesistöissä? Itsellä on tilauksessa yksi aika tehokas mangneetti.
