Villenkellon asiakaspalvelu

Keskustelua kaikesta muusta aarteenetsintään liittyvästä ja vaikka säästä kuin jo otsikoiduista aihepiireistä. Täällä voit kertoa vaikka muista harrastuksistasi.
Avatar
Spyrre
Metallinetsijä
Viestit: 163
Liittynyt: 23 Kesä 2015, 23:43

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Viesti Kirjoittaja Spyrre »

Spyrre kirjoitti:Nyt vietetään tilauksen 1v synttäreitä!
Eli ei vieläkään ole tuotetta kuulunut. Aluksi otti päähän, mutta tämä käy jo viihteestä. Suosittelen lämpimästi Finndetectoria. Vaikka hinnat ovat korkeammat, niin tuotteet saapuvat nopeasti ja palvelu pelaa hyvin.
Kuva
Edelleen odotan........
Minelab Equinox
Avatar
MaSi
Metallinetsijä
Viestit: 105
Liittynyt: 10 Helmi 2017, 10:50
Paikkakunta: Etelä-Pirkanmaa

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Viesti Kirjoittaja MaSi »

MaSi kirjoitti:Ei voi muuta kun kehua Villeä asiakaspalvelun, hinnan, toimituskulujen ja toimituksen suhteen.

Eilen tein tilauksen iltapäivällä, tänään tuli aamusella Matkahuollosta tekstiviesti klo 9.45 että paketti noudettavissa.
Liekö sitten asiaan vaikuttanut että tilaamani tuotteet olivat varastossa.

Tilaukseni tein tuolta http://www.metallinpaljastin.fi/
Ensimmäinen löytämäni kolikko 25 penniä 1865.
Vanhin löytämäni kolikko 1/2 Skilling 1802 G IV Adolf.
Ukonvakka
Metallinetsijä
Viestit: 135
Liittynyt: 11 Helmi 2017, 13:41
Paikkakunta: Kanta-Häme

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Viesti Kirjoittaja Ukonvakka »

Tätä ketjua luettuani olen tullut päätökseen etten ainakaan villenkellosta piippariani aio tilata vaikka hinnat ovatkin kohtuullisella tasolla...onko täällä foorumeilla kukaan tilannut piippariansa edullisemmin ulkomailta? Suosituksia??
~ deussilainen ~
pilssi
Viestit: 10
Liittynyt: 26 Syys 2013, 22:31

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Viesti Kirjoittaja pilssi »

Hups. Tilailin at pro:oon villenkellosta. Nyt eksyin tänne. Noo jännitystä hiukan elämään :) Ilmoittelen miten kävi.
Avatar
jarpat
Metallinetsijä
Viestit: 270
Liittynyt: 21 Syys 2013, 16:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Viesti Kirjoittaja jarpat »

Tallinnasta olen tilannut. On huokemmat hinnat ja tulee ihan normisti postitse. Oli mullakin "alussa" tuolla villenkellossa joku tilauksessa, mutta peruin tilauksen, kun ei tavaraa alkanut kuulua...
Väline; Fischer F22, "porkkana", reppu ja rautalapio. Vanhin löytö; 1 öre 1627-1631
pilssi
Viestit: 10
Liittynyt: 26 Syys 2013, 22:31

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Viesti Kirjoittaja pilssi »

Jaahans tänään tuli viesti, että Pro matkahuollossa. Neläjä arkipäivää meni. Eli täällä tuntuisi Villenkellon toimitus toimivan :D
Avatar
MaSi
Metallinetsijä
Viestit: 105
Liittynyt: 10 Helmi 2017, 10:50
Paikkakunta: Etelä-Pirkanmaa

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Viesti Kirjoittaja MaSi »

Ystäväni tilasi http://www.metallinpaljastin.fi/ metallinpaljastimen ym, ilmoitettu toimitusaika oli 6-14 päivää mutta viikossa tuli.
Ensimmäinen löytämäni kolikko 25 penniä 1865.
Vanhin löytämäni kolikko 1/2 Skilling 1802 G IV Adolf.
wilhartti
Viestit: 1
Liittynyt: 03 Huhti 2017, 14:11

VILLEN KELLO http://www.metallinpaljastin.fi/

Viesti Kirjoittaja wilhartti »

Jos ja mikäli sikäli haluatte asiakaspalvelulta laatua ja ammattitaitoa suosittelen kiertämään koko kyseisein putiikin.
Osa alanharrastajista tämän uutisen taitaakin jo tietää eli vanha uutinen. Mutta minulle täysin uusi uutinen, sillä olen uusi harrastelia tällä hienolla ulkoilma harrastuksella. Mikäli olisin tilannut kyseisestä puljusta jotain olisi saattanut mennä koko kesä harakoille huonon asiakaspalvelun takia. Varsinkin jos olisi tullut ongelmia tavaran toimituksen ja palvelun kanssa, onneksi tämä asiakaspalvelu tuli jo ensimmäisellä viestillä selväksi että katselempa paljastimia muilta sivustoilta sekä liikkeistä.

Haluaisin kuulla mistä olette saaneet hyvää asiakaspalvelua ja missä toimisi myös hyvin tavaran toimitus.
Avatar
P.Aholainen
Kunniajäsen
Viestit: 3413
Liittynyt: 20 Syys 2010, 20:09

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Viesti Kirjoittaja P.Aholainen »

viestiketjut yhdistetty
moderaattori
Avatar
jori52
Metallinetsijä
Viestit: 137
Liittynyt: 05 Helmi 2017, 20:20
Paikkakunta: PohjoisKarjala

Re: VILLEN KELLO http://www.metallinpaljastin.fi/

Viesti Kirjoittaja jori52 »

wilhartti kirjoitti:Jos ja mikäli sikäli haluatte asiakaspalvelulta laatua ja ammattitaitoa suosittelen kiertämään koko kyseisein putiikin.
Osa alanharrastajista tämän uutisen taitaakin jo tietää eli vanha uutinen. Mutta minulle täysin uusi uutinen, sillä olen uusi harrastelia tällä hienolla ulkoilma harrastuksella. Mikäli olisin tilannut kyseisestä puljusta jotain olisi saattanut mennä koko kesä harakoille huonon asiakaspalvelun takia. Varsinkin jos olisi tullut ongelmia tavaran toimituksen ja palvelun kanssa, onneksi tämä asiakaspalvelu tuli jo ensimmäisellä viestillä selväksi että katselempa paljastimia muilta sivustoilta sekä liikkeistä.

Haluaisin kuulla mistä olette saaneet hyvää asiakaspalvelua ja missä toimisi myös hyvin tavaran toimitus.
Katsele tämän sivun ylälaitaan ja klikkaa sieltä saat hyvää asiakaspalvelua.
XP DEUS WS5 9"X35 ja HF 9" KELA kela päivittäisessä käytössä ja MI- 6 pinpointer
Varalla XP Deus WS4 Full & 9" normikela
Vanhin kolikko 1634
WeKinky
Metallinetsijä
Viestit: 413
Liittynyt: 23 Helmi 2017, 22:10

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Viesti Kirjoittaja WeKinky »

Kävin joitakin vuosia sitten noutamassa Villenkellon myymälästä kaukoputken. Soitin sinne etukäteen ja kysyin onko putkea varastossa, kyllä oli. Ilmoitin tulevani seuraavana päivänä noutamaan ja pyysin laittamaan valmiiksi syrjään että homma menisi nopeammin. Jouduin kuitenkin odottamaan siellä tunnin, kun he etsivät sitä varastosta, eikä yhtä luvattua lisävarustetta ollut vaan se oli päässyt "juuri loppumaan". Lisää oli tulossa "parin viikon päästä", ja lupasivat postittaa sen sitten. Tulihan se lisävaruste postissa sitten puoli vuotta myöhemmin.

Henkilökunta oli muuten ystävällistä, mutta yrittivät tarjota reilusti kalliimpaa kaukoputkea sillä välin kun kysymääni ei tuntunut löytyvän varastosta. En tiedä oliko se jotain viivytysmyynti taktiikkaa mutta kun tein selväksi että halusin juuri sen tietyn putken niin se löytyi lopulta. Samoin ihmetytti, että kun kyselin jostain muista tarvikkeista, niin heidän ammattitaitonsa ja tietonsa rajoittui siihen mitä lukivat liikkeen nettisivuilta. Minusta myyjän pitäisi hieman paremmin tuntea myytävät tuotteensa. Halvoista hinnoista huolimatta toista kertaa ei ole tarvinnut asioida siellä.
Avatar
MaSi
Metallinetsijä
Viestit: 105
Liittynyt: 10 Helmi 2017, 10:50
Paikkakunta: Etelä-Pirkanmaa

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Viesti Kirjoittaja MaSi »

Villeltä (http://www.metallinpaljastin.fi/) taas kerran hyvin onnistunut tilaus.Naurattaa kovin edellinen postaus joitakin vuosi sitten, eikö nyt pitäisi elää vuotta 2017.
Ensimmäinen löytämäni kolikko 25 penniä 1865.
Vanhin löytämäni kolikko 1/2 Skilling 1802 G IV Adolf.
Avatar
Haarukka
Kunniajäsen
Viestit: 3366
Liittynyt: 03 Huhti 2014, 18:40
Paikkakunta: Raahe

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Viesti Kirjoittaja Haarukka »

MaSi kirjoitti:Villeltä (http://www.metallinpaljastin.fi/) taas kerran hyvin onnistunut tilaus.Naurattaa kovin edellinen postaus joitakin vuosi sitten, eikö nyt pitäisi elää vuotta 2017.
Vai pitäisikö tälle metallinpaljastin.fi kaupalle perustaa oma ketju? Tässähän puhutaan villekello.fi:stä.
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Avatar
Spyrre
Metallinetsijä
Viestit: 163
Liittynyt: 23 Kesä 2015, 23:43

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Viesti Kirjoittaja Spyrre »

Jep. Noita haamu kauppoja tällä Ville CO :lla tuntuu riittävän.
Minelab Equinox
mieskola
Viestit: 2
Liittynyt: 01 Kesä 2017, 15:58

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Viesti Kirjoittaja mieskola »

Morjesta pöytään,luin ketjun läpi mutta siitä huolimatta tilaus lähti villenkelloon siis carret ace 250 ja ensimmäinen paljastin minulle, saa nähdä miten käy!
Avatar
JamppaJ
Metallinetsijä
Viestit: 150
Liittynyt: 21 Helmi 2017, 20:00
Paikkakunta: Karijoki, Etelä-Pohjanmaa

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Viesti Kirjoittaja JamppaJ »

mieskola kirjoitti:Morjesta pöytään,luin ketjun läpi mutta siitä huolimatta tilaus lähti villenkelloon siis carret ace 250 ja ensimmäinen paljastin minulle, saa nähdä miten käy!

Mä oon tilannu Coin Masterin n. kk sitten.... mitään ei oo kuulunu. Että onnea vaan jos laitteesi saat :)
Makro Racer + 9" DD + 4,5" DD + MarsMD Goliath 15"
Golden Mask 5

Vanhin löytö: Mahd. keihäänkärki myöhäiseltä rautakaudelta.
Avatar
iipe
Kunniajäsen
Viestit: 3323
Liittynyt: 25 Marras 2011, 12:36
Paikkakunta: Pori

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Viesti Kirjoittaja iipe »

Ihan suoranaista v tuilua tuo touhu! Pitäis puhtaasti kiusaks tilata tuolta kaikkee kallista postiennakolla ja jos se sattuis josku tulemaankin, niin jättäis noutamatta.
Garrettin ATX olis alle 2tonttuu, hmmm...
:D
Taivas varjele mitä sieltä tulee!
moderaattori
mieskola
Viestit: 2
Liittynyt: 01 Kesä 2017, 15:58

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Viesti Kirjoittaja mieskola »

JamppaJ kirjoitti:
mieskola kirjoitti:Morjesta pöytään,luin ketjun läpi mutta siitä huolimatta tilaus lähti villenkelloon siis carret ace 250 ja ensimmäinen paljastin minulle, saa nähdä miten käy!

Mä oon tilannu Coin Masterin n. kk sitten.... mitään ei oo kuulunu. Että onnea vaan jos laitteesi saat :)
Jees, pommitin sähköpostilla ja kyselin onko niillä laitteita varastossa,kolmen sähköpostin jälkeen tuli vastaus että just nyt loppu,tulee kyllä pikapuolin lisää. Peruin tilauksen :D
Garrett 350
Kunniajäsen
Viestit: 1150
Liittynyt: 24 Maalis 2014, 11:57
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Viesti Kirjoittaja Garrett 350 »

Kannattaa FD:stä tilata. Ei tule pettymyksiä. Sähköposteihinkin vastataan takuuvarmasti.
XP Deus ja Nokta Rs pinpointter. Vanhin kolikko 2 öre 1573. Puukko historiallisesta ajalta. Pyyntikuopat Kivikaudelta pintalöytönä.
Hata
Metallinetsijä
Viestit: 115
Liittynyt: 09 Kesä 2014, 01:29

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Viesti Kirjoittaja Hata »

mieskola kirjoitti:
JamppaJ kirjoitti:
mieskola kirjoitti:Morjesta pöytään,luin ketjun läpi mutta siitä huolimatta tilaus lähti villenkelloon siis carret ace 250 ja ensimmäinen paljastin minulle, saa nähdä miten käy!

Mä oon tilannu Coin Masterin n. kk sitten.... mitään ei oo kuulunu. Että onnea vaan jos laitteesi saat :)
Jees, pommitin sähköpostilla ja kyselin onko niillä laitteita varastossa,kolmen sähköpostin jälkeen tuli vastaus että just nyt loppu,tulee kyllä pikapuolin lisää. Peruin tilauksen :D
Sori nyt vaan, mutta on aivan pakko kysyä että miten meni noin niinku omasta mielestäsi?
Garrett At Pro
Garrett Pro Pointer
Vanhin raha: 1/4 dirhem 800-1050 luvulta
Avatar
Rolander
Metallinetsijä
Viestit: 134
Liittynyt: 24 Kesä 2016, 12:03
Paikkakunta: Lappi

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Viesti Kirjoittaja Rolander »

Hieno homma, kun asiakaspalvelu pelaa :D
Avatar
Rolander
Metallinetsijä
Viestit: 134
Liittynyt: 24 Kesä 2016, 12:03
Paikkakunta: Lappi

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Viesti Kirjoittaja Rolander »

Garrett 350 kirjoitti:Kannattaa FD:stä tilata. Ei tule pettymyksiä. Sähköposteihinkin vastataan takuuvarmasti.
Ainakin minun kohdalla, kaikki on tullu perille ja jopa työajan ulkopuolella on soitettu tilaustiedoista. Aivan takuuvarma liike ja ovat antaneet myös neuvoja laitteiden käytössä. Mutta Villenkellon on myös luotettava kauppa.
wilhoy
Viestit: 13
Liittynyt: 19 Syys 2017, 11:45

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Viesti Kirjoittaja wilhoy »

moi

tilasin pro pointer at:n 2-3vk sitten ja se tuli kyllä nopeasti, mutta laitteessa on ohjelmassa sekoilua ja olen 4 viestiä laittanut heille siitä ja ei mitään vastausta.

miten tämän laitteen saisi nyt huoltoon/vaihdettua kun ei viitsisi jokaisen päälle laiton jälkeen ohjemoida uudestaan.

-ville
KiMi90
Viestit: 1
Liittynyt: 27 Maalis 2017, 16:38

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Viesti Kirjoittaja KiMi90 »

Itselle jäi positiivinen maku suuhun villenkellosta; Tilasin eilen illalla (sunnuntaina 25.3) Garret ace 250, ja nyt matkahuollon pakettiseuranta näyttää, että paketti olisi kohta kotona :) Harmi vaan kun tuota lunta on vähän liikaa, jotta pääsis testailemaan ensimmäistä omaa etsintä :roll:
Kanuuna63
Viestit: 2
Liittynyt: 07 Maalis 2017, 22:04

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Viesti Kirjoittaja Kanuuna63 »

Tilasin 2. pääsiäispäivänä Metallinpaljastin.fistä Xp Deussin. Sähköpostilla olin kysellyt toimitusaikaa, vastattiin 2 vkoa. Kone oli viikon päästä kädessä, eli toimitus kesti 5 työpäivää. Sähköposteihin vastattiin muutamassa tunnissa. Tosin vastaukset olivat karun asiallisia ilman höpöttelyä.

Karu mutta asiallinen palvelu, mutta voin suositella halvan hinnan ja nopean toimituksen perusteella. :D
Vastaa Viestiin