Kadonnut kultasormus Pieksämäki LÖYTYNYT!!!!!!!

Oletko kadottanut kallisarvoisen korusi tai tippuiko esim. työkoneestasi vaikeasti saatava osa. Vai muistatko jo vuosia sitten kadottaneesi jonkin metalliesineen jonnekkin, mistä et koskaan enää kuvitellut sen löytyvän. Kirjoita tälle foorumille ja kysy jos joku aarremaanalla.comin jäsenistä osaisi auttaa.
Sepo
Viestit: 1
Liittynyt: 21 Kesä 2016, 15:50

Kadonnut kultasormus Pieksämäki LÖYTYNYT!!!!!!!

Viesti Kirjoittaja Sepo »

Viime viikolla vihkisormus (kultainen Kalevala uskela kaiverrukset satu ja Seppo ) sormus tippui sormesta (veteen). Paikka on tiedossa n.20 neliömetrin tarkkuudella. Sormuksella suuri tunnearvo . Itse Asun Turussa, mutta olen menossa 22.06 etsimään sitä.
Minulla ei ole mitään laitteita sen etsimiseen. Jos joku löytää sen lupaan palkkion. Eli jos joku on vapaaehtoinen auttamaan olen hyvin kiitollinen!

LÖYTYI!!! KIITOS TEILLE MUUTAMILLE JOTKA TARJOSITTE APUA!!
Viimeksi muokannut Sepo, 22 Kesä 2016, 15:13. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Avatar
Haarukka
Kunniajäsen
Viestit: 3366
Liittynyt: 03 Huhti 2014, 18:40
Paikkakunta: Raahe

Re: Kadonnut kultasormus Pieksäjärvi

Viesti Kirjoittaja Haarukka »

Ei kannata ihan hirmu tarkkaan paikkaa laittaa julkisesti. Vasta jos halukas auttaja ilmaantuu niin kertoo hänelle. Harrastelijoita ja foorumin ulkopuolisia lukijoita kun on niin moneen lähtöön...
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Avatar
Lautamies
Metallinetsijä
Viestit: 175
Liittynyt: 12 Kesä 2014, 21:12

Re: Kadonnut kultasormus Pieksäjärvi

Viesti Kirjoittaja Lautamies »

Jos et löydä sukeltamalla eikä muita etsijöitä löydy voisin kenties tulla etsimään vaikka matka onkin hieman pitkä , mutta en ehdi ennen kuin viikko juhannuksen jälkeen... Ilmoita jos tarvitset apua niin keskustellaan lähemmin ..
Sig
Raavas Tonkija
Viestit: 524
Liittynyt: 16 Maalis 2008, 22:44

Re: Kadonnut kultasormus Pieksämäki LÖYTYNYT!!!!!!!

Viesti Kirjoittaja Sig »

Komea sormus on löytynyt :mrgreen:
Minelab Excalibur II, Underwater robot ROW, underwater cameras, fishing magnets etc..
Avatar
Haarukka
Kunniajäsen
Viestit: 3366
Liittynyt: 03 Huhti 2014, 18:40
Paikkakunta: Raahe

Re: Kadonnut kultasormus Pieksämäki LÖYTYNYT!!!!!!!

Viesti Kirjoittaja Haarukka »

Hyvä homma Kuva
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Vastaa Viestiin