Henkan kausi 2014

Olipa löytämäsi aarre sitten pieni tai suuri, nappi tai kolikko, tämä on paikka missä voit siitä kertoa mahdollisen kuvan kera.
henkka89
Viestit: 12
Liittynyt: 30 Huhti 2014, 23:22
Paikkakunta: Vantaa

Henkan kausi 2014

Viesti Kirjoittaja henkka89 »

Noniin 10 päivää olen harrastanut "piippailua" ja alkuinnostus ei tunnu laantuvan vaan päinvastoin :D Vanhin kolikkolöytöni on 1807 vuoden shillinki ja tämän yön rantaetsinnällä löysin 1911 vuodelta olevan 5 pennisen,joka tuntui aivan mahtavalta vaikka ei kovin harvinainen varmasti olekaan :) Niin ja kuvista puuttuu noin 10€ kolikoita,jotka käytin kaupassa :D

Kuvissa on äyskäristä rakennettu sand scooppi ja pitämäni löydöt.
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
-At pro+5x8dd
-pro pointer at
Avatar
Indian
Raavas Tonkija
Viestit: 761
Liittynyt: 13 Syys 2012, 19:51
Paikkakunta: Kokkola

Re: Henkan kausi 2014

Viesti Kirjoittaja Indian »

Tuo reikä viisipenninen on vuosilta 1941-1943 ilman reikää se olisi harvinainen.
Xp Deus / At Pro
White's TRX
Avatar
Haarukka
Kunniajäsen
Viestit: 3366
Liittynyt: 03 Huhti 2014, 18:40
Paikkakunta: Raahe

Re: Henkan kausi 2014

Viesti Kirjoittaja Haarukka »

henkka89 kirjoitti: Niin ja kuvista puuttuu noin 10€ kolikoita,jotka käytin kaupassa :D
No huuh huuh, mä en oo raaskinut käyttää vielä ensimmäistäkään vaikka niitä on neljättä kymppiä :shock: :lol:
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
ehkä
Kunniajäsen
Viestit: 1304
Liittynyt: 23 Heinä 2012, 13:55
Paikkakunta: kossu

Re: Henkan kausi 2014

Viesti Kirjoittaja ehkä »

jos nämä on rannoilta,niin olis kiva kun olis sille kuuluvalla osiossa. :)
henkka89
Viestit: 12
Liittynyt: 30 Huhti 2014, 23:22
Paikkakunta: Vantaa

Re: Henkan kausi 2014

Viesti Kirjoittaja henkka89 »

Kiitoksia reikäpennin vuosiluvun oikaisusta :) Nämä löydöt ovat kaikenlaisista maastoista,mutta pääosin rannoilta. Tästedes laitan rantalöydöt oikeaan osioon ja tänne muista paikoista löytyneet esineet :)
-At pro+5x8dd
-pro pointer at
Vastaa Viestiin