"Tyhjän" kumpareen tongintaa

Olipa löytämäsi aarre sitten pieni tai suuri, nappi tai kolikko, tämä on paikka missä voit siitä kertoa mahdollisen kuvan kera.
Avatar
Tonkija69
Raavas Tonkija
Viestit: 509
Liittynyt: 16 Marras 2017, 20:04
Paikkakunta: Järvenpää

"Tyhjän" kumpareen tongintaa

Viesti Kirjoittaja Tonkija69 »

Kävin uudella koneella huvikseni kokeilemassa yhtä pientä puistokumparetta, jonka viime syksynä julistin ***kaksi paikaksi ja tyhjäksi. Reilu tunnin jälkeen olin nostanut talteen pullonkorkkien lisäksi 6.65 EUR. Tarkoittaako tämä nyt sitä, että minun on ravattava uudelleen läpi kaikki viime kesän paikat? :shock:

Kuva
"That's what I do: I dig and I find things" -- Game of Coins
Koneet: nox 800, Garrett Pro Pointer ja 300kg supermagneetti
Avatar
Haarukka
Kunniajäsen
Viestit: 3368
Liittynyt: 03 Huhti 2014, 18:40
Paikkakunta: Raahe

Re: "Tyhjän" kumpareen tongintaa

Viesti Kirjoittaja Haarukka »

Tämä on harrastus, ei oo pakko ravata jos ei halua
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
HPiippari
Metallinetsijä
Viestit: 230
Liittynyt: 21 Heinä 2016, 09:49
Paikkakunta: Pori/Ulvila

Re: "Tyhjän" kumpareen tongintaa

Viesti Kirjoittaja HPiippari »

Kun maksaa noilla euron ja kahden euron hapettuneilla kolikoilla on aina mukava seurata kasöörin ilmettä.
Avatar
Tonkija69
Raavas Tonkija
Viestit: 509
Liittynyt: 16 Marras 2017, 20:04
Paikkakunta: Järvenpää

Re: "Tyhjän" kumpareen tongintaa

Viesti Kirjoittaja Tonkija69 »

HPiippari kirjoitti: 04 Kesä 2019, 17:42 Kun maksaa noilla euron ja kahden euron hapettuneilla kolikoilla on aina mukava seurata kasöörin ilmettä.
Niin on :) Paitsi että erään ison liikkeen myyntihenkilö kieltäytyi ottamasta ylösnousemuskolikoitani vastaan. Perustelu oli, että ne ovat rumia, eikä niitä voi siten antaa takaisin asiakkaille ja että heille tulee kalliiksi palautella niitä valtiolle. Lukeeko jossain laissa tai säädöksessä, että rahan pitää olla uuden veroinen? Kyllä minusta rahan pitää kelvata.

PS. Kävin siitä vierestä piippailemassa toisen "tyhjän" paikan ja noukin alle tunnissa 6.20 :)
"That's what I do: I dig and I find things" -- Game of Coins
Koneet: nox 800, Garrett Pro Pointer ja 300kg supermagneetti
Vastaa Viestiin