Aloittelevalle kalastajalle vähän kannustuksia :)

Vesi kätkee paljon rautaesineitä, joita voi yrittää onkia magneeteilla. Täällä voit näyttää magneeteilla saamasi saaliisi.
Avatar
Katrina1
Viestit: 7
Liittynyt: 25 Loka 2015, 16:58
Paikkakunta: Urjala

Aloittelevalle kalastajalle vähän kannustuksia :)

Viesti Kirjoittaja Katrina1 »

Njoo, aloitetaan nyt siitä, että kyllähän minä tiedän, että vaatii tunteja ja taas tunteja saadakseen kelpo saalista.

Mutta onko se enemmän paikasta kiinni kuitenkin? Kauanko jaksatte viskoa yhteen paikkaan? Olin eilen mielestäni potentiaalisella sillan vierustalla (asutusta ollut ympärillä vuosisadat, siltakin vanha eikä ihan viime aikoina siis ruoppailtu tms...) ja saaliiksi tuli mutteri, aluslevy, poranterän pätkä ja lauta, jossa pari ruosteista naulaa.

Ei tässä muuten, mutta muutama ranta koluttu, ja paria pullonkorkkia lukuunottamatta olisi kauhean mukava saada jotain edes omasta mielestä mielenkiintoista saalista... :P
Avatar
Potter
Viestit: 19
Liittynyt: 24 Loka 2015, 19:18
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Re: Aloittelevalle kalastajalle vähän kannustuksia :)

Viesti Kirjoittaja Potter »

Siltojen läheisyydessä on hyvä huomoida virtauksia. eli jos virtausta on niin mene heittelemään sen loppuun. Nyt syksyn tullen venesatamista voisi nousta tavaraa, näissä "asiaton" oleskelu on vaan monesti kielletty. Itse ajattelin mennä koittaa kun veneet vähenee, kaverilla siis vene laituripaikalla, jolloin sanomista ei pitäisi tulla.
Avatar
V1
Raavas Tonkija
Viestit: 838
Liittynyt: 24 Elo 2013, 19:34
Paikkakunta: Pohjois-Savo Vieremä

Re: Aloittelevalle kalastajalle vähän kannustuksia :)

Viesti Kirjoittaja V1 »

Eri paikkoja kannattaa kokeilla. Kyll sen sitten huomaa kun ei mitään tartu ja alkaa tympimään. Oksat kannatta opetella tunnistamaan, ne nykii alkuun epäilyttävän kivasti.
Ihastuttavaa kun tuli naisnimimerkki kalastaja :P
Hyvä saalis voi tulla nopeastikkin :!:
Vastaa Viestiin