Edullinen paljastin aloittelijalle

C- Scope, Garrett, Minelab, Viking, Whites, Fisher, Tesoro, Bounty Hunter ja muut metallinilmaisin merkit. Kerro kokemuksista, kirjoita arvio. Oletko hankkimassa uutta laitetta. Motion vai non-motion ilmaisin? Kaikkea metallinpaljastimista.
go_henkka
Viestit: 1
Liittynyt: 05 Kesä 2017, 23:00

Edullinen paljastin aloittelijalle

Viesti Kirjoittaja go_henkka »

Terve!
Vihdoin ja viimein päätin rekisteröityä tällekkin sivustolle, vaikka pitkään tätä lueskellut olen.

Olen harkinnut paljastimen ostoa, mutta monipuolinen tarjonta tekee hankkimisesta hankalaa. Mitä laittetta osaisitte suositella aloittavalle etsijälle? Budjetti laitteeseen olisi todennäköisesti 300euron luokassa.
Avatar
Haarukka
Kunniajäsen
Viestit: 3366
Liittynyt: 03 Huhti 2014, 18:40
Paikkakunta: Raahe

Re: Edullinen paljastin aloittelijalle

Viesti Kirjoittaja Haarukka »

Huoh, taas kerrotaan kaikki muut paitsi laitteen käyttötarkoitus. Se on kaikista tärkein tieto oikean laitteen valitsemiseksi...
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Avatar
Edmund
Metallinetsijä
Viestit: 173
Liittynyt: 08 Huhti 2016, 19:56
Paikkakunta: Meri-Lappi

Re: Edullinen paljastin aloittelijalle

Viesti Kirjoittaja Edmund »

Tulee myös mieleen, että onkohan ketjun aloittajalla jo näkemys siitä, haluaako etsiä korvakuulolta vai tykkääkö katsella ID-lukuja laitteen näytöltä? Sekin rajaa potentiaalisten etsinten joukkoa.
Golden Mask 1+, 9" spider-kela
Gold Hunter Pro-Pointer
Puutarhalapio
Vaskooli
mikav
Metallinetsijä
Viestit: 300
Liittynyt: 02 Heinä 2014, 13:46
Paikkakunta: Oulu

Re: Edullinen paljastin aloittelijalle

Viesti Kirjoittaja mikav »

Helppo vastaus = Garrett Ace 300i

Toki jos suoraan pelloille/metsään menet niin kannattaa harkita Golden maskia ehkäpä.

Näitä kyselyjä tuntuu tulevan uusia tänne lähes päivittäin.. vähän ku selaa alaspäin niin löytyy jo paljon jutustelua saman asian tiimoilta. 8)
XP Orx
Vastaa Viestiin