supreme

C- Scope, Garrett, Minelab, Viking, Whites, Fisher, Tesoro, Bounty Hunter ja muut metallinilmaisin merkit. Kerro kokemuksista, kirjoita arvio. Oletko hankkimassa uutta laitetta. Motion vai non-motion ilmaisin? Kaikkea metallinpaljastimista.
pioneeri
Viestit: 1
Liittynyt: 13 Touko 2008, 16:16
Paikkakunta: Nurmo

supreme

Viesti Kirjoittaja pioneeri »

Osoitin ehkä jonkinlaista siviilirohkeutta kun kävin ostamassa villenkellosta kiinalaisen analogisen supreme metallinetsimen (n.189€). Olen vanhana pioneerina todella yllättynyt kun se ensimmäisellä kokeilúlla erotteli jalometallit muista metalleista .
Lievänä puutteena koen kyllä sen , että virittäminen on ehkä mutkikkaampaa kuin "länsimaisilla" digivehkeillä .
Syvyystestejä aion ryhtyä tekemään heti tulevana viikonloppuna .
Olisko siihen kiinnostusta , että aletaan testaamaan laitteitamme jotenkin järjestelmällisemmin ?. Esim jos upotetaan 5 sentin kolikko hiekalla täytettyyn muoviäpäriin eri syvyyksille ja tuodaan tulokset näille sivuille , jotka ovat luvalla sanoen jotain hienointa mitä olen netistä löytänyt . :?:
metallinilmaisin
Innostunut Etsijä
Viestit: 71
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:08

Viesti Kirjoittaja metallinilmaisin »

Ainakin sitä on joku kehunut jopa paremmaksi kuin Garrett ACE 250

En tosin ole päässyt testaamaan itse sitä Supremea, mutta kertokaa kokemuksianne ne joilla sellainen on.


I have test it and is much better than Garrett Ace250, and better quality and reliability. With professional 10" coils.
make_vaa
Metallinetsijä
Viestit: 320
Liittynyt: 26 Touko 2008, 12:12

Re: supreme

Viesti Kirjoittaja make_vaa »

mulla kans tuo supreme ja kamaa löytyy ihan kiitettävästi..pitäs vaan etsiä semmonen vanhempi asutus paikka niin löytäs ehkä kans niitä vanhempia kolikkoja ym..mitä täälä foorumilla on ollukki runsaasti näkyvillä.. :shock: tuntuu että oli ihan kannattava ostos tuo supreme vaikka alkuun olikin aika vaikea selkoinen käyttää :oops: mutta nykyään etsin all metal toiminnolla niin löytyy kaikki mikä vaan vähänkin metaallia on 8)
Avatar
Etsijä82
Kunniajäsen
Viestit: 6255
Liittynyt: 27 Touko 2008, 14:26
Paikkakunta: Siilinjärvi

Viesti Kirjoittaja Etsijä82 »

Itselläni on myös tuo supreme ja reagoi 5 sentin kolikkoon n.20 cm syvyydestä ja hintaisekseen oikein laadukkaan oloiselta vaikuttaa.:)
Xp Deus.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)


Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.

Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
Vastaa Viestiin