Scoop jätekasan tarpeista

Mistä kannattaa etsiä ja miten? Miten syvaltä kolikko loytyy? Mitä pakkaat reppuusi ja mikä on kaivamisen apuvälineesi?
Avatar
Caretaker81
Viestit: 7
Liittynyt: 24 Heinä 2015, 10:49
Paikkakunta: Etelä - Karjala

Scoop jätekasan tarpeista

Viesti Kirjoittaja Caretaker81 »

Kuva


Eli katoin yuutuubasta videon missä joku tyyppi väsäsi muoviputkesta scoopin, ja eikun tekemään omaa versiota..en siis tehnyt juurikaan sinneppäin kuten videon tyyppi, lomalla kun olen niin tein tyyliin asenteella aivan v**** sama mitä tästä tulee. Näyttää ihan helvetin rumalle mutta kokeilen huomenna pyysyykö kasassa kun laitan mutterin kiinni ja fixallia takasaumoihin + tukipalan scoopin ja varren takaosaan. :lol: Varsi on jostain 90 - luvun fiskarssin harjasta kun ne vielä tehtiin vahvasta lasikuidusta (kyllä talkkari tietää). :lol:
Tämä siis ei ole mikään rakennustaiteen helmi, lähinnä jätekuorman roinista hupina kokeiltu projekti...

Kuva
Naalin paskaa meidän montusta löytyy!
Avatar
Niksu
Kunniajäsen
Viestit: 1036
Liittynyt: 25 Maalis 2014, 08:23
Paikkakunta: Kuopio

Re: Scoop jätekasan tarpeista

Viesti Kirjoittaja Niksu »

Ei sen scoopin tarvitse olla mikään kauneuskilpailun voittaja, kunhan se vain toimii. :D

Tosiaankin tuohon varren kiinnityskohtaan tarvitsee tukipalan, mieluiten siten että scooppi, varsi ja tukipala muodostaa kolmion. Minä olen itse tehnyt kaksi sooppia, joista toinen versio on edelleen käytössä, tosin joka kesä sen puuvarsi katkea kiinnitysruuvien kohdalata.

Ylläpito varmaan voisi siirtää tämän viestiketjun Sand scoopeista -ketjun jatkoksi. :idea:
Niksu
Garrett AT Pro: 8,5x11" ja NEL Big&Snake sekä ACE250
Garrett Pro-Pointer
Vanhin löydetty kolikko: 1 ör vuodelta 17?? ja 2 kopeekka vuodelta 1810
Vastaa Viestiin