Minelab GPZ 7000

C- Scope, Garrett, Minelab, Viking, Whites, Fisher, Tesoro, Bounty Hunter ja muut metallinilmaisin merkit. Kerro kokemuksista, kirjoita arvio. Oletko hankkimassa uutta laitetta. Motion vai non-motion ilmaisin? Kaikkea metallinpaljastimista.
Avatar
iipe
Kunniajäsen
Viestit: 3323
Liittynyt: 25 Marras 2011, 12:36
Paikkakunta: Pori

Minelab GPZ 7000

Viesti Kirjoittaja iipe »

Taivas varjele mitä sieltä tulee!
moderaattori
Sig
Raavas Tonkija
Viestit: 524
Liittynyt: 16 Maalis 2008, 22:44

Re: Minelab GPZ 7000

Viesti Kirjoittaja Sig »

Tiettyä ulkonäöllistä yhteneväisyyttä havaittavissa CTX3030 laitteen kanssa :mrgreen:
Minelab Excalibur II, Underwater robot ROW, underwater cameras, fishing magnets etc..
Avatar
Etsijä82
Kunniajäsen
Viestit: 6255
Liittynyt: 27 Touko 2008, 14:26
Paikkakunta: Siilinjärvi

Re: Minelab GPZ 7000

Viesti Kirjoittaja Etsijä82 »

Tuo 7000 olikin viite siitä vähintään hinnasta, mutta lipsahtikin reippaasti yli. :lol:
Xp Deus.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)


Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.

Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
Avatar
Indian
Raavas Tonkija
Viestit: 761
Liittynyt: 13 Syys 2012, 19:51
Paikkakunta: Kokkola

Re: Minelab GPZ 7000

Viesti Kirjoittaja Indian »

On kyllä jäätävä hinta :shock: ja mikä paino 3,32 kg :lol:
Xp Deus / At Pro
White's TRX
Avatar
iipe
Kunniajäsen
Viestit: 3323
Liittynyt: 25 Marras 2011, 12:36
Paikkakunta: Pori

Re: Minelab GPZ 7000

Viesti Kirjoittaja iipe »

Valjaat ja lisävarsi vasemmalle kädelle, kuten tässä...
https://www.youtube.com/watch?v=fZ0Bts6_axQ#t=109
Tuskin siltikään mikään helppo heiluteltava.
Taivas varjele mitä sieltä tulee!
moderaattori
Avatar
-miksu-
Raavas Tonkija
Viestit: 992
Liittynyt: 30 Elo 2012, 18:36
Paikkakunta: Masku

Re: Minelab GPZ 7000

Viesti Kirjoittaja -miksu- »

Nonni :lol:
XP Deus 2
Vastaa Viestiin