Teknetics EuroTek PRO

C- Scope, Garrett, Minelab, Viking, Whites, Fisher, Tesoro, Bounty Hunter ja muut metallinilmaisin merkit. Kerro kokemuksista, kirjoita arvio. Oletko hankkimassa uutta laitetta. Motion vai non-motion ilmaisin? Kaikkea metallinpaljastimista.
JKS
Viestit: 7
Liittynyt: 20 Heinä 2014, 17:46
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Teknetics EuroTek PRO

Viesti Kirjoittaja JKS »

Viiden vuoden takuu tarkoittaa ilmeisesti että takuukorjaus kestää viisi vuotta.
Omanikin lähetin kevättalvella pinpointterin sekoilun takia takaisin myyjälle takuukorjaukseen.
Pitäisi varmaan ostaa uusi jos meinaa harrastusta jatkaa.
Garrett AT Pro
Garrett Pro-pointer AT
Teknetics Eurotek Pro
Lapio
Avatar
Hpla
Metallinetsijä
Viestit: 246
Liittynyt: 26 Loka 2014, 22:06

Re: Teknetics EuroTek PRO

Viesti Kirjoittaja Hpla »

Erittäin huonoa mainosta Tekneticsille tai siis First Texasin laitteille yleensäkin.....
Toimiikohan Finndetector itse maahantuojana vai?
Jos on vielä joku erillinen maahantuoja niin voisihan sinnekkin koittaa tehdä reklamaatiota.
Teknetics Omega 8000
Teknetics Eurotek Pro
Kelat: 8" CC, 10" CC, 13" DD Detech Ultimate
Päivän löytöni
Avatar
Hpla
Metallinetsijä
Viestit: 246
Liittynyt: 26 Loka 2014, 22:06

Re: Teknetics EuroTek PRO

Viesti Kirjoittaja Hpla »

Korjaus-ukkelit on viimein saanu näyttöpaneeleita.
Saattaa olla että Eurotekki on kohta kotona, toki sielä voi olla aika läjä laitteita vielä jonossa ennen minun konetta. Toivotaan että paneeleita riittää kaikille! :mrgreen:
Teknetics Omega 8000
Teknetics Eurotek Pro
Kelat: 8" CC, 10" CC, 13" DD Detech Ultimate
Päivän löytöni
Avatar
Haarukka
Kunniajäsen
Viestit: 3368
Liittynyt: 03 Huhti 2014, 18:40
Paikkakunta: Raahe

Re: Teknetics EuroTek PRO

Viesti Kirjoittaja Haarukka »

Hpla kirjoitti:Korjaus-ukkelit on viimein saanu näyttöpaneeleita.
Saattaa olla että Eurotekki on kohta kotona, toki sielä voi olla aika läjä laitteita vielä jonossa ennen minun konetta. Toivotaan että paneeleita riittää kaikille! :mrgreen:
Onko se vaihtopaneeli laadultaan yhtään parempi kuin alkuperäinen?
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Avatar
Hpla
Metallinetsijä
Viestit: 246
Liittynyt: 26 Loka 2014, 22:06

Re: Teknetics EuroTek PRO

Viesti Kirjoittaja Hpla »

Mahtaa olla ku niitä on näin kauan koottu! :mrgreen:
Teknetics Omega 8000
Teknetics Eurotek Pro
Kelat: 8" CC, 10" CC, 13" DD Detech Ultimate
Päivän löytöni
JKS
Viestit: 7
Liittynyt: 20 Heinä 2014, 17:46
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Teknetics EuroTek PRO

Viesti Kirjoittaja JKS »

En jaksanut odottaa kun ei ole mitään tietoa kauan kestää.
Tilasin toisen erimerkkisen vehkeen.
Garrett AT Pro
Garrett Pro-pointer AT
Teknetics Eurotek Pro
Lapio
Piippooja
Viestit: 10
Liittynyt: 20 Huhti 2016, 20:41

Re: Teknetics EuroTek PRO

Viesti Kirjoittaja Piippooja »

Sekoileeko kenenkään muun eurotek pro aamukasteisessa tai vesisateen jälkeisessä kasvillisuudessa. ?? Omani huutaa kuin hinaaja aina kun näkeekään kosteaa kasvia..!!
Avatar
Pollo
Raavas Tonkija
Viestit: 539
Liittynyt: 06 Syys 2013, 12:17
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Teknetics EuroTek PRO

Viesti Kirjoittaja Pollo »

Piippooja kirjoitti:Sekoileeko kenenkään muun eurotek pro aamukasteisessa tai vesisateen jälkeisessä kasvillisuudessa. ?? Omani huutaa kuin hinaaja aina kun näkeekään kosteaa kasvia..!!
Mulla teki AT pro ihan samaa ja syyllinen oli haljennut kela
XP Deus
Mi-6
Ynnä muuta kampetta
Avatar
Hpla
Metallinetsijä
Viestit: 246
Liittynyt: 26 Loka 2014, 22:06

Re: Teknetics EuroTek PRO

Viesti Kirjoittaja Hpla »

Hpla kirjoitti:Korjaus-ukkelit on viimein saanu näyttöpaneeleita.
Saattaa olla että Eurotekki on kohta kotona, toki sielä voi olla aika läjä laitteita vielä jonossa ennen minun konetta. Toivotaan että paneeleita riittää kaikille! :mrgreen:
No olipa taas TURHAA hehkutusta tuo varaosien ilmaantuminen. Edelleen laite maailmalla, viikkoa vaille 5kk. Luultavasti antaneet maahantuojalle vain "tiedon" varaosien saannista käyttäjiä lohduttaakseen. Kohta saavat kyllä lähettää koneen takasi ilman korjausta, en minä sitä pinpoint nappia niin paljon kaipaa, enemmän kaipaan itse konetta..... :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Teknetics Omega 8000
Teknetics Eurotek Pro
Kelat: 8" CC, 10" CC, 13" DD Detech Ultimate
Päivän löytöni
Bruin
Kunniajäsen
Viestit: 2187
Liittynyt: 01 Syys 2013, 17:31
Paikkakunta: Turengi

Re: Teknetics EuroTek PRO

Viesti Kirjoittaja Bruin »

Hpla kirjoitti:
Hpla kirjoitti:Korjaus-ukkelit on viimein saanu näyttöpaneeleita.
Saattaa olla että Eurotekki on kohta kotona, toki sielä voi olla aika läjä laitteita vielä jonossa ennen minun konetta. Toivotaan että paneeleita riittää kaikille! :mrgreen:
No olipa taas TURHAA hehkutusta tuo varaosien ilmaantuminen. Edelleen laite maailmalla, viikkoa vaille 5kk. Luultavasti antaneet maahantuojalle vain "tiedon" varaosien saannista käyttäjiä lohduttaakseen. Kohta saavat kyllä lähettää koneen takasi ilman korjausta, en minä sitä pinpoint nappia niin paljon kaipaa, enemmän kaipaan itse konetta..... :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Kyllä on onnetonta toimintaa, minä kun pidin pitkänä aikana 10:tä viikkoa mikä meni deussin kelan takuukorjauksessa.
Onneksi oli toinen kela ettei harrastus kärsinyt pahemmin. Muuten olisi kyllä hermo jo mennyt.
Avatar
Hpla
Metallinetsijä
Viestit: 246
Liittynyt: 26 Loka 2014, 22:06

Re: Teknetics EuroTek PRO

Viesti Kirjoittaja Hpla »

Hpla kirjoitti:
Hpla kirjoitti:Korjaus-ukkelit on viimein saanu näyttöpaneeleita.
Saattaa olla että Eurotekki on kohta kotona, toki sielä voi olla aika läjä laitteita vielä jonossa ennen minun konetta. Toivotaan että paneeleita riittää kaikille! :mrgreen:
No olipa taas TURHAA hehkutusta tuo varaosien ilmaantuminen. Edelleen laite maailmalla, viikkoa vaille 5kk. Luultavasti antaneet maahantuojalle vain "tiedon" varaosien saannista käyttäjiä lohduttaakseen. Kohta saavat kyllä lähettää koneen takasi ilman korjausta, en minä sitä pinpoint nappia niin paljon kaipaa, enemmän kaipaan itse konetta..... :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Jee jee jee, jeee jeee! Kone on matkalla, taisivat laittaa uuden tulemaan koska sarjanumerokin on vaihtunut. Tai sitten uusi boxi, kuten amerikkalaiset ovat saaneet. :mrgreen:
No eipä tarvi toista kertaa pikkuvian takia takuuhuoltoa vaivailla.
Teknetics Omega 8000
Teknetics Eurotek Pro
Kelat: 8" CC, 10" CC, 13" DD Detech Ultimate
Päivän löytöni
JKS
Viestit: 7
Liittynyt: 20 Heinä 2014, 17:46
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Teknetics EuroTek PRO

Viesti Kirjoittaja JKS »

Teknetics tuli huollosta ja pinpointer toimii nyt niinkuin pitääkin.
Siihen oli vaihdettu uusi elektroniikka ja näppäimistö.
Vaikka meni aikaa niin kyllä kannatti.
Garrett AT Pro
Garrett Pro-pointer AT
Teknetics Eurotek Pro
Lapio
Kettinki
Viestit: 6
Liittynyt: 21 Elo 2014, 13:17

Re: Teknetics EuroTek PRO

Viesti Kirjoittaja Kettinki »

Juu, tänään tuli minunkin piipperi takaisin huollosta. Sama homma minulla eli vaihdettu elektroniikka ja näppäimistö.
Kivasti meni takuuajasta 8 kk hukkaan.
GC1036
Teknetics Eurotek pro
Avatar
P.Aholainen
Kunniajäsen
Viestit: 3413
Liittynyt: 20 Syys 2010, 20:09

Re: Teknetics EuroTek PRO

Viesti Kirjoittaja P.Aholainen »

kohtuuttoman pitkä takuukorjausaika.... :evil:
moderaattori
Kettinki
Viestit: 6
Liittynyt: 21 Elo 2014, 13:17

Re: Teknetics EuroTek PRO

Viesti Kirjoittaja Kettinki »

Ajattelin niin että eivät enää valmista uusia samanmallisia niin kestää aikansa että saavat sen elektroniikkaosan tilattua erikseen.
Varmaan uudemanmallisessa olisi kestänyt vähemmän huolto jos oikeaa tavaraa hyllyssä jo valmiina.
GC1036
Teknetics Eurotek pro
Avatar
Hpla
Metallinetsijä
Viestit: 246
Liittynyt: 26 Loka 2014, 22:06

Re: Teknetics EuroTek PRO

Viesti Kirjoittaja Hpla »

Eikö Eurotekkiä enää valmisteta? :shock:
Jep, itellekki tuli paketti tänään ja näyttö vaihdettu, toivottavasti tuo nyt kestäis.. :roll:
Teknetics Omega 8000
Teknetics Eurotek Pro
Kelat: 8" CC, 10" CC, 13" DD Detech Ultimate
Päivän löytöni
Avatar
naga
Metallinetsijä
Viestit: 217
Liittynyt: 21 Touko 2014, 10:07
Paikkakunta: Oulu

Re: Teknetics EuroTek PRO

Viesti Kirjoittaja naga »

Kettinki kirjoitti:Juu, tänään tuli minunkin piipperi takaisin huollosta. Sama homma minulla eli vaihdettu elektroniikka ja näppäimistö.
Kivasti meni takuuajasta 8 kk hukkaan.
No jos vikaa tuohon vielä tulis virallisen takuuajan jälkeen niin tuskin tuosta hirveästi kättä tarvis vääntää että korjataanko.... kun noin pitkät huoltoajat on...
Ei taidolla, ei tiedolla vaan tuurilla.
Avatar
Hiisi
Metallinetsijä
Viestit: 205
Liittynyt: 21 Loka 2015, 17:45

Re: Teknetics EuroTek PRO

Viesti Kirjoittaja Hiisi »

On kyllä uskomatoman säälittävää ja ihmeteltävää takuutoimintaa. Luulis että millään valmistajajalla tai jälleenmyyjällä ole varaa tuollaiseen sekoiluun, niin ovat pienet nämä piirit. Toivotaan nyt, että kaikki on kunnossa. Eiköhän tuo takuuaika ole tässä tapauksessa venyvä käsite :D
XP Orx
XP Deus

MPE ry
Avatar
Haarukka
Kunniajäsen
Viestit: 3368
Liittynyt: 03 Huhti 2014, 18:40
Paikkakunta: Raahe

Re: Teknetics EuroTek PRO

Viesti Kirjoittaja Haarukka »

Ei minkään firman huoltokapasiteetti riitä jos puolet tuotannosta joudutaan takuuhuoltamaan. Tältäkin foorumilta ilmeisesti vaikka kuinka monta konetta lähetetty takuuhuoltoon?

Viime kesänä seurasin keskustelua Makro Racerin huoltokokemuksista(kin). Siellä lähdettiin purkamaan hommaa ihan eri tavalla. Ei postiteltu kamaa ristiin rastiin vaan rikkoontuneen osan(kela) tilalle vain tuotannosta suoraan uusi. _luulen_ että tässäkin tapauksessa olisi ollut tyytyväisemmät asiakkaat ja tullut halvemmaksi jos asiakkaille olisi vain lähetetty uusi digiboksi sen sijaan että kokonaisia etsimiä postitellaan edes takaisin.
Hiisi kirjoitti:Luulis että millään valmistajajalla tai jälleenmyyjällä ole varaa tuollaiseen sekoiluun
Asiakkaathan sen maksaa, siis tulevat asiakkaat.
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Avatar
Hiisi
Metallinetsijä
Viestit: 205
Liittynyt: 21 Loka 2015, 17:45

Re: Teknetics EuroTek PRO

Viesti Kirjoittaja Hiisi »

Haarukka kirjoitti:
Hiisi kirjoitti:Luulis että millään valmistajajalla tai jälleenmyyjällä ole varaa tuollaiseen sekoiluun
Asiakkaathan sen maksaa, siis tulevat asiakkaat.
Lähinnä tarkoitin tuota kuvaannollisesti, eli onkohan niitä tulevia asiakkaita.
XP Orx
XP Deus

MPE ry
Vastaa Viestiin