Uusi piippaaja esittäytyy

Keskustelua kaikesta muusta aarteenetsintään liittyvästä ja vaikka säästä kuin jo otsikoiduista aihepiireistä. Täällä voit kertoa vaikka muista harrastuksistasi.
JNiemi
Viestit: 2
Liittynyt: 18 Heinä 2017, 00:14

Uusi piippaaja esittäytyy

Viesti Kirjoittaja JNiemi »

Tervehdys kaikille,

Suunnilleen 1-1,5 vuotta olen "salaa" käynyt lukemassa ja ihailemassa teidän löytöjä täällä palstalla. Nyt kuitenkin pistin tilaukseen piipparin itselleni joka on ensi kosketukseni laitteisiin ja etsintään.
Harjoitus varusteiksi on tulossa Garrett ACE 400i ja Garret Pro Pointer II, päivitetään laitteet sitten kun olen hurahtanut ihan totaalisesti kyseiseen hommaan. Lukemani perusteella noilla pitäisi päästä alkuun ja etsinnän makuun.

Alustavasti olen jo kysellyt täältä itä-uudenmaan suunnilta muutamalta kartanolta luvat heidän mailleen ja varsinkin kohtiin joissa on tai on ollut jonkin sortin rakennuksia. Ja sitten suvun mailla itä- suomessa löytyy paljon hyviä paikkoja kun siellä on käyty aikoinaan koviakin taisteluita. Mailta löytyy muutamat bunkkerit ja kilometrin verran panssari esteitä (löytäisiköhän sitä vaikka hajonneen ja uponneen vaunun itselleen).

Mutta varusteita odotellessa toivotan kaikille hyviä löytöjä ja lämpimiä kelejä piippausreissuille.
Avatar
Rasvaton
Metallinetsijä
Viestit: 312
Liittynyt: 30 Touko 2013, 23:29
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uusi piippaaja esittäytyy

Viesti Kirjoittaja Rasvaton »

Tervetuloa, hyvät etsintäkalut olet hommannut :) Kyllä noilla pärjää jo pitkällekin ja tärkeintähän on se etsintäpaikan valinta ja hyviä paikkoja varmasti itä-uudellamaalla löytyy. Onnea etsintöihin!
-Aka Sorex Pro
Vastaa Viestiin