Hiipuminen

Keskustelua kaikesta muusta aarteenetsintään liittyvästä ja vaikka säästä kuin jo otsikoiduista aihepiireistä. Täällä voit kertoa vaikka muista harrastuksistasi.
Avatar
Leijona
Kunniajäsen/Mestari/Vuoden foorumilainen
Viestit: 10471
Liittynyt: 04 Helmi 2009, 22:01
Paikkakunta: Etelä-Karjala

Re: Hiipuminen

Viesti Kirjoittaja Leijona »

Nallikalliolla kirjoitti: 10 Tammi 2024, 13:01 Kyllä sitä lukemassa käy varmaan monikin. Itse en viitsi enää laittaa löytöjä, koska niihin mitä esittelin en saanut vastauksia. En minkäänlaisia. Eivät varmaan teille olleet "hienoja löytöjä". Mulle ne kuiteskin oli ja on. Jotain kuiteskin odotin vastaukseksi. Parempia aikoja odottelen. :(
Laita ihmeessä löytöjäsi jatkossakin. Yleensä tulee kommentoitua sellaisia löytöjä, joista löytäjä ei ole varma, mikä on kyseessä ja "Mikä tämä on"-osiossa ilman muuta, jos esim. itse arvelen tietäväni esineen käyttötarkoituksen.
Naulakin voi olla mielenkiintoinen löytö, jos se on sepän tiettyyn tarkoitukseen takoma, kuten vaikka arkkuun tarkoitettu erittäin litteä malli.
Itselläni tuli viime kaudelta melko vähän löytökuvia, kun etsintäpaikat alkavat olla vähissä ja sitä kautta tietysti löydöt.
Kevättä odotellen: Leijona
XP DĒUS. Varakoneena XP GoldMAXX Power V4+WS1+ muuta tarvittavaa.
Vanhin esinelöytö Suomesta: Vyönsoljen katkelma 550-800 jKr Nappisolki v. 600 jKr. Vanhin kolikko Suomesta: Dirhem Viikinkiajalta v.942-950 jKr.
Avatar
Honkkeli
Metallinetsijä
Viestit: 133
Liittynyt: 11 Heinä 2016, 22:31
Paikkakunta: Kuopio

Re: Hiipuminen

Viesti Kirjoittaja Honkkeli »

Joo kyllä kevättä odotellaan täälläkin 8)
Facebookkia tai muita someja en käytä, joten tänne laitan löydöt myös ensi vuonna.
Vastaa Viestiin