Apu olisi tarpeen.

C- Scope, Garrett, Minelab, Viking, Whites, Fisher, Tesoro, Bounty Hunter ja muut metallinilmaisin merkit. Kerro kokemuksista, kirjoita arvio. Oletko hankkimassa uutta laitetta. Motion vai non-motion ilmaisin? Kaikkea metallinpaljastimista.
Reverendum
Innostunut Etsijä
Viestit: 53
Liittynyt: 27 Joulu 2010, 17:45
Paikkakunta: Itä-Turku

Apu olisi tarpeen.

Viesti Kirjoittaja Reverendum »

Tietäiskö joku jotain Eurooppalaista webbipuljua, mistä saisi hommattua GC/Black Bull etsintä.
Kaveri tuolta Maltalta haluaisi tilata muksulleen ensimmäiseksi etsimeksi GC:n/Black Bullin vempaimen, kun se on aloittelijalle luultavimmin kaikkein pars noin Hinta/Laatu suhteeltaan.
Reverendum
Innostunut Etsijä
Viestit: 53
Liittynyt: 27 Joulu 2010, 17:45
Paikkakunta: Itä-Turku

Viesti Kirjoittaja Reverendum »

Tarkemmin sanottuna GC1023/ Black Bull DS 23 vehettä, jota itse suosisin. Mutta jos jollain olisi ideaa jostain muusta piipparista, joka olisi aloittelijalle hyvä. Niin be my guest.
Kunhan hinta pyörii siinä 100-200 oiron nurkilla.
Avatar
P.Aholainen
Kunniajäsen
Viestit: 3416
Liittynyt: 20 Syys 2010, 20:09

Viesti Kirjoittaja P.Aholainen »

Vastaa Viestiin