Sea Hunter and Pro VS Excalibur 2

C- Scope, Garrett, Minelab, Viking, Whites, Fisher, Tesoro, Bounty Hunter ja muut metallinilmaisin merkit. Kerro kokemuksista, kirjoita arvio. Oletko hankkimassa uutta laitetta. Motion vai non-motion ilmaisin? Kaikkea metallinpaljastimista.
Newbeeb
Metallinetsijä
Viestit: 146
Liittynyt: 16 Heinä 2013, 01:43
Paikkakunta: Oulu

Sea Hunter and Pro VS Excalibur 2

Viesti Kirjoittaja Newbeeb »

Eli pitäs päättää, ostaakko Sea Huntteri ja At Pro vai Excalibur 2 yksistään?
Tesoro Compadre
Garrett Digging Tool
Pro Pointer
Newbeeb
Metallinetsijä
Viestit: 146
Liittynyt: 16 Heinä 2013, 01:43
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Newbeeb »

kellään ei vissiin oo mielipidettä tästä :D
Tesoro Compadre
Garrett Digging Tool
Pro Pointer
Sig
Raavas Tonkija
Viestit: 524
Liittynyt: 16 Maalis 2008, 22:44

Viesti Kirjoittaja Sig »

Sea Huntteri ja At Pro..
Avatar
Tirehtoori
Kunniajäsen
Viestit: 1115
Liittynyt: 08 Touko 2012, 19:51
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Tirehtoori »

Eherottomasti exkalipuri...
Spes Sibi Guisgue

Minelab Excalibur 2
Xp
Garrett AT Pro

Kuva

vanhimmat löyröt lintuneula ja dirhem noin 800-1000luvulta yms....
Avatar
patti
Kunniajäsen
Viestit: 3089
Liittynyt: 01 Heinä 2010, 20:37
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja patti »

Molemmilla ehdottamillasi vaihtoehdoilla on hyvät ja huonot puolensa. Jos ostat Sea Hunterin voi olla että kyllästyt rautaroskan kaivamiseen vedestä. Jos taas ostat pelkän Excan niin se ei sovellu kovin hyvin maalta etsimiseen painonsa ja diskriminaation suppeuden takia vaan AT Pro hakkaa sen näissä asioisssa. Paras yhdistelmä olisi Exca+AT jos vaan rahat riittää vaikka et tätä kysynytkään.
Fisher F5
Excalibur 2
GM3

- Gold found is four times as sweet as gold bought 8)
Vastaa Viestiin