Moderointi foorumilla

Keskustelua kaikesta muusta aarteenetsintään liittyvästä ja vaikka säästä kuin jo otsikoiduista aihepiireistä. Täällä voit kertoa vaikka muista harrastuksistasi.
Avatar
P.Aholainen
Kunniajäsen
Viestit: 3413
Liittynyt: 20 Syys 2010, 20:09

Moderointi foorumilla

Viesti Kirjoittaja P.Aholainen »

Kuka moden hommia oikein hoitaa nykyisin??

Mielestäni sitä ei hoida edelleenkään kukaan vaikka omistaja vaihtui.
Keseppa aikoinaan sai vähän porukkaa kuriin.

Nyt täällä on näköjään yksi hörhö häirikkö mylvimässä joka topikissa.
Kyseistä nimimerkkiä ei tarvitse varmaan tässä mainita ja jos kuka ei tiedä kenestä kysymys niin yv:tä minulle

Tuota eilisen illan touhua lukiessa nousi niskavillat pystyyn ja v....tus sietämätön.
Siellä arvosteltiin mm. toisten löytöjä halveksimalla niitä,sekavia kommentteja useammassa viestiketjussa...ym
Laitoin yksityisviestin kyseiselle henkilölle johon arvostelu kohdistui että homma selvitetään.

Haluan nyt selvitystä moderoinnista tähän jatkoksi....vai laitetaanko hulinaksi ja ihan perseelleen tämä foorumi? :evil: :evil:
kollikko
Kunniajäsen
Viestit: 2475
Liittynyt: 09 Syys 2012, 12:56
Paikkakunta: varsinaissuomi Kemiönsaari

sorry

Viesti Kirjoittaja kollikko »

Joskus menee överiks. Koitan pitää mielessä. Henk koht ei kenenkään löytöja vastaan ole.pahoittelen jos olen loukannut jotakuta.Joten:anteeksi.
Avatar
P.Aholainen
Kunniajäsen
Viestit: 3413
Liittynyt: 20 Syys 2010, 20:09

Viesti Kirjoittaja P.Aholainen »

Nyt sitten kuka tunnistaa itsensä kyseiseksi henkilöksi niin ottakoon opiksi.
Seuraava askel on sitten bannaaminen....

En halua /alkaa mitenkään moderaattoriksi mutta lupasin eilisen asianomaiselle että asia selvitetään.

Useampi vanhempi foorumilainen on laittanut yv:tä/s-postia ja ovat olleet yhtä mieltä kanssani asiasta että foorumi pysyisi kuosissa.

Huumoria saa ja pitääkin olla jatkossakin.

Asia minun kohdalta hoidettu ja jätän tämän nyt tähän. 8)
Avatar
Keseppa
Kunniajäsen
Viestit: 2951
Liittynyt: 18 Joulu 2008, 12:20
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Keseppa »

Moderointi on ollu vähä jäissä koska minä olen ollu jäissä. Pahoittelut siitä.

Tähän hommaan tarvittais kyllä lisövoimia ja koitan selvittää josko sitä ois mahdollista saada. Tulen olemaan vielä jonkun aikaa varattuna muualla kuin tämän harrastuksen ja foorumin parissa eli en pääse tarpeeksi usein tarkistamaan kirjotuksia. Siksi olisi erittäin hyvä jos laittaisitte minulle yksityisviestiä havaituista epäkohdista jolloin minun on helpompi/nopeampi reagoida asiaan.

P.Aholaisen mainitsemaan tapaukseen olen puuttunut ja toivon että homma on hoidossa mutta jos ei ole niin viestiä minulle.
nikohuttu
Site Admin
Viestit: 20
Liittynyt: 04 Touko 2013, 12:43

Halukkaita moderaattoreiksi?

Viesti Kirjoittaja nikohuttu »

Tervehdys kaikki,

Te foorumilaiset, jotka koette että teillä voisi olla annettavaa foorumillle "seriffeinä", ottakaapa yhteyttä mailaamalla (info at aarremaanalla piste com) tai yv:llä. Muutama hakijaa saa paikan.

Haku käynnistyy nyt. Haku päättyy kun sopiva määrä modeja on löytynyt.
kollikko
Kunniajäsen
Viestit: 2475
Liittynyt: 09 Syys 2012, 12:56
Paikkakunta: varsinaissuomi Kemiönsaari

Nonii

Viesti Kirjoittaja kollikko »

pysyn rauhallisena. Mulla on vaan kiistaa lampaiden hoidettavasta mv. systeemistä. tietävät kyllä nimeni. Komppaan kaikkia jotka haukkuvat minua .eihän kukaan oo noin kansaallismielinen, tai vanaattinen. tästä tää on kaikki kotosin. Mua ei loukata. Kerään Suomen historiaa en kä aarteita. Selvitän nää vanhat kiistat kun pääsen sairaalasta.Syytön stikkaa stebun ekan?.Keseppa vois kai syrjäkylien kaveria kompata.Paskajengi, mihin kuulun itekkin on yli 60vuotiaita. Pari vuotta puuttuu vielä iteltä. Nettiraivo kuriin vaan kakarat.
Niityt, pellot ,sumun autereiset, jakaa mielet aamurusjon ajattelijat. Ja ketkä ensin ystäväänsä tuntee syömmenssään.
Vastaa Viestiin