Esittäytymisareena

Keskustelua kaikesta muusta aarteenetsintään liittyvästä ja vaikka säästä kuin jo otsikoiduista aihepiireistä. Täällä voit kertoa vaikka muista harrastuksistasi.
Avatar
Rasvaton
Metallinetsijä
Viestit: 312
Liittynyt: 30 Touko 2013, 23:29
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Rasvaton »

Mitäpä sitä kiertelemään, monet kuitenkin lopulta päätyvät siihen Deussiin.
Voi ainakin opettelun jälkeen keskittyä etsimiseen eikä siihen että mikäs härveli seuraavaksi hankitaan :)
Itsekin harkitsin tilaavani Deussin Garretin seuraajaksi kun vaikuttaa erittäin pätevältä etsimeltä mutta jokin vastarannan kiiski sisälläni pakotti minut poikkeamaan valtavirrasta. Joten sitten ehkä ihan vaan kettuilun vuoksi laitoin tilaukseen Blisstoolin uusimman mallin ja kakkoslaitteeksi White`s Prizm 6T. En tiedä oliko järkeä vai ei kun ois noiden yhteishinnalla Deussinkin jo saanut ja toisekseen pitäis jostain repiä aikaa laitteiden opettelun lisäksi myös siihen varsinaiseen etsintään :)
-Aka Sorex Pro
rib@55
Metallinetsijä
Viestit: 151
Liittynyt: 18 Heinä 2013, 15:02
Paikkakunta: Stadissa.

Viesti Kirjoittaja rib@55 »

Jonkun vuoden foorumia seuranneena uskaltauduin rekisteröitymään tänään. Kiinnostus harrastukseenne ja vanhojen kaiveluun ylitti liittymiskynnykseni.

Omaa etsintä ei vielä ole, mutta 11 vuotias poikani painostaa semmoisen hankkimiseen ja on innoissaan kaiveluun. Jonkinmoinen määrä vanhaa esineistöä on vuosien (47v) aikana kertynyt ja laitankin jossakin vaiheessa kuvia raadin kommentoitavaksi.

Olen syntyperäinen helsinkiläinen, 2 kakaraa ja vaimo vielä päälle.

Jos joku foorumilaisista asustelee pohjois-helsingin lähistöllä ja haluaisi minulle ja pojalle joku kerta demoesityksen piiparoinnista lähialueella pitää, niin tulemme mielellämme mukaan.

Br, Rib@55

PS. Ja nyt rapujuhliin.... :D
Rib@55

Fisher F2
Garret Propointer
Avatar
jalkku
Metallinetsijä
Viestit: 262
Liittynyt: 25 Loka 2011, 19:54
Paikkakunta: Köyliö

Viesti Kirjoittaja jalkku »

rib@55 kirjoitti:Jonkun vuoden foorumia seuranneena uskaltauduin rekisteröitymään tänään. Kiinnostus harrastukseenne ja vanhojen kaiveluun ylitti liittymiskynnykseni.

Omaa etsintä ei vielä ole, mutta 11 vuotias poikani painostaa semmoisen hankkimiseen ja on innoissaan kaiveluun. Jonkinmoinen määrä vanhaa esineistöä on vuosien (47v) aikana kertynyt ja laitankin jossakin vaiheessa kuvia raadin kommentoitavaksi.

Olen syntyperäinen helsinkiläinen, 2 kakaraa ja vaimo vielä päälle.

Jos joku foorumilaisista asustelee pohjois-helsingin lähistöllä ja haluaisi minulle ja pojalle joku kerta demoesityksen piiparoinnista lähialueella pitää, niin tulemme mielellämme mukaan.

Br, Rib@55

PS. Ja nyt rapujuhliin.... :D
tervetuloo joukkoon. ei muutakon etsintä katsomaan vaikka finndetectorilta ja varmasti löytyy etsin niin isälle kuin pojalle. :)
Avatar
möykäri
Metallinetsijä
Viestit: 102
Liittynyt: 18 Heinä 2013, 20:59
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja möykäri »

40+ perheenisä pirkanmaalta. Foorumia lukenut satunnaisesti vuoden verran. ElektroVilleltä tilattu Garret Ace 250. Senverran luettu keskusteluja aiheesta, että uskon sen olevan aloittelijalle passeli.
Avatar
tumpelo
Innostunut Etsijä
Viestit: 78
Liittynyt: 24 Heinä 2013, 01:11
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja tumpelo »

Kun en sittenkään ehtinyt turhautuneena kaljapullonkorkkilöytoihin heittää GM4:ni jorpakkoon ennen kuin löytyi eka kiinnostava kolikko, niin laitanpa tänne pienen esittäytymiseni.

Olen viiskymppinen perheellinen naisihminen ja asun Espoossa. Nimimerkkini ei ole ihan tuulesta temmattu - vaikka olen dippainssi olen aika epäkätevä käsistäni ja tumpelo teknisten laitteiden kanssa.

Työkaveri sai kuitenkin minut innostumaan aarteenetsinnästä metallinpaljastimella, kun satuin olemaan etsimässä hyvää syytä lähteä ulos ja liikkumaan. Sohvalla kun tuppaa kiloja kertymään.
Avatar
Sanppa
Innostunut Etsijä
Viestit: 98
Liittynyt: 09 Heinä 2013, 15:00
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja Sanppa »

Täällähän tosiaan oli tällainenkin.. Eli siis 29 vuotias isukki alunperin Hyvinkäältä ja juurikin pari viikkoa takaperin muutimme avopuolison ja tyttäreni kanssa Riihimäkeen, jolloin samoihin aikoihin innostuin harrastuksesta..
Nyt on n. Viikon verran ace;lla leikitty melkosen tiuhasti.. Ja kokoajan olis mentävä. Onneksi on vielä muutama lomapvä jäljellä!

....Noi kolikot kimaltelee niin kivasti tuolta hiekan seasta! :twisted:
larppinen
Viestit: 12
Liittynyt: 08 Syys 2013, 14:23
Paikkakunta: Lappeenranta

hei

Viesti Kirjoittaja larppinen »

Moi kaikille oma kiinnostukseni alkoi viime viikolla ja ensi viikolla tulossa itselleni Garrett Ace 250. Asustelen lappeenrannassa jos täällä olisi muitakin saman seudun piippailijoita niin olisi kiva lähteä kokeneempien mukaan kaivelee jos siis sellaista täältä päin löytyisi. Todella innoissaan odoittelen täällä että milloin oma pakettini saapuu postiin. :)
Vese
Viestit: 4
Liittynyt: 02 Syys 2013, 20:35

Viesti Kirjoittaja Vese »

Uutta harrastusta pukkaa, 350 garretti tulossa ja tavoite päästä ensi viikon pe-su testailemaan. Oulu pääpaikkana, mutta mökkeillessä, sukuloidessa ja kalastellessa liikutaan 300km säteellä pääkallopaikalta.
Neljännelläkymmenellä mennään ja perhettä kaksi tyttöä alle 3 v.
Aikaa piippailuun on vähissä töiden lisäksi, mutta yritetään löytää.
McK-74
Viestit: 18
Liittynyt: 08 Syys 2013, 12:33
Paikkakunta: KSNK

Viesti Kirjoittaja McK-74 »

Moi, olen 39v ja dyykattu yli 30v. autiotaloja sun muuta, nyt on korkea aika painua pintaa syvemmälle ja ostaa metallinpaljastin. Aikomus on ollut ostaa jo kauan metallinpaljastin, mutta autoprojektit vie kaikki rahat, nyt on jäänyt säästöön "ylimääräistä rahaa". Garretin meinaan ostaa, kun on saanut paljon kehuja, eli varmaan aloitellaan ACE250. Etsintäpaikkoja on jo valmiina niin pirusti ja lapionheiluttajakin on valmiina, tosin raskaana ;) Kipinä syttyi taas, kun katselin Foxilta aarteen tonkijat ohjelmaa :) Nyt aivan täpinöissään ilman laitetta, toistaiseksi.
aksutus
Viestit: 9
Liittynyt: 09 Syys 2013, 09:15
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja aksutus »

Terve kaikki foorumilaiset! 28v mies täällä odottelee kovalla innolla postissa saapuvaa piipitintä. Tarkoituksena tonkia perusteellisesti kahden mökin ympäristöt, sekä melkoinen määrä peltoja ylikiimingistä toisen mökin lähettyviltä. Olen tällä hetkellä työttömänä, niin aikaa varmasti riittää uuden harrastuksen sisään pääsemiseksi!
Avatar
cernopiili
Viestit: 7
Liittynyt: 10 Syys 2013, 18:03
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja cernopiili »

Moro!

Mukaan liittyy 29.v parin lapsen isä kangasalta.

Piipparitouhut alko kiinnostamaan viime syksynä ja joitain kertoja on tullut käytyä halppisdeuzerilla aarteita etsimässä..kallein löytämäni esine on kahen euron kolikko joten tästä on suunta vain ylöspäin!

Tilasin muutamapäivä sitten ton ace 250 etsimen jos alkas paremmin löytyyn.
Paikkavinkkejä otan mielelläni vastaan mistä täältäpäin kannattas piipparoida kun ei ole juuri romua kummempaa löytyny:/ :lol:

Hieno on harrastus 8)
J&R
Innostunut Etsijä
Viestit: 82
Liittynyt: 13 Syys 2013, 15:33
Paikkakunta: Helsinki

J&R esittäyttyy!

Viesti Kirjoittaja J&R »

Moi kaikille!
Oon liekeissä metallinetsimisen suhteen.
Vapaa-aikani olen pääosin kuluttanut tällä sivustolla ja tutkinut ja tutkinut.

Olen 34-vuotias mies ja asun Helsingissä. Samoin isäni 61-vuotias on myös liekeissä, hänkin asuu Helsingissä.

Ostetaan kimppaan Garret ACE 250 etsin, jolla sitten huiskutellaan menemään yksin ja yhdessä.

Mulla on ollut mielessä pidemmän aikaa uuden harrastuksen aloittaminen ja tämä tuntuu mielekkäimmältä tähän asti.

Asian tunnettuutta nosti uutisoitu sormuslöytö Espoosta, hakukonejätti ja TV:ssä pyörivä Diggers sarja.

Monenmoisia paikkoja mielessä ääniharavointiin, kyllä olen tutustunut muinaismuistoja ja jokamiehenoikeuksia koskeviin säännöksiin.

Lokakuussa alkaa päässä piippaamaan =)

J&R
ps. onko tuo kelasuojus pakko-ostos?
Our treasure is someone's trash.
Avatar
ZyrTech
Kunniajäsen
Viestit: 1200
Liittynyt: 17 Huhti 2009, 22:20
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ZyrTech »

Tervetuloa mukaan. Jonkinnäköistä kultakuumeen oireita on siellä pääkaupunkiseudulla havaittavissa :D

Ei kelasuoja pakollinen ole, mutta ACE 250:n kelasta kyllä lohkeaa helposti palasia kun ottaa osumaa kiviin, joten ihan suositeltava hankinta se on. Itse en ostanut ikinä siihen suojaa mutta vedin kierroksen kumiteippiä ympärille.
Kuva
J&R
Innostunut Etsijä
Viestit: 82
Liittynyt: 13 Syys 2013, 15:33
Paikkakunta: Helsinki

Kuumetta kyllä!

Viesti Kirjoittaja J&R »

ZyrTech kirjoitti:Tervetuloa mukaan. Jonkinnäköistä kultakuumeen oireita on siellä pääkaupunkiseudulla havaittavissa :D

Ei kelasuoja pakollinen ole, mutta ACE 250:n kelasta kyllä lohkeaa helposti palasia kun ottaa osumaa kiviin, joten ihan suositeltava hankinta se on. Itse en ostanut ikinä siihen suojaa mutta vedin kierroksen kumiteippiä ympärille.
On kyllä erikoiset tunteet ja ajatukset uutta tulevaa harrastusta koskien.
Rauhallisia ja pitkäjänteisiä ollaan molemmat. Saattaa olla hyvä ominaisuus kyseiseen harrastukseen. Voi sitä löytämisen riemua sitten.

Kiitos nopeasta vastauksesta liittyen kelaan ja sen suojaamiseen.

J&R
Our treasure is someone's trash.
kylähullu
Viestit: 13
Liittynyt: 13 Syys 2013, 16:55
Paikkakunta: kangasala

Viesti Kirjoittaja kylähullu »

Morjes vaan.Olen tämmönen keski-ikäinen vi..umainen.mies.Eräänlainen uudelleen hurahtanut lajiin.Isä ukkoni rakensi jo -70 luvulla etsimen, jolla löydettiin uimarannoilta jokusia pennejä ja enimmäkseen pullonkorkkeja.Ko.laite toimii vieläkin!Niistä ajoista on jäänyt takaraivoon kytemään mielenkiinto hommaan.Alkukesästä polte kävi niin kovaksi että päätin hankkia laitteen.Ekonomisista syistä johtuen ostin Honkkarin Deuzer haravan 49e(saa nauraa).Odotukset eivät olleet hintaa korkeamalla, mutta yllätyin.Sehän piruvie toimii!Kesän mittaan olen kolunnut ihan lähi nurkkia ja löytänyt vaikka mitä.Pullonkorkkeja satoja,epämääräisiä rauta esineitä(osa ehkä vanhoja),markkoja ja pennejä 60-90 luvulta n.25kpl,euroja n.10e edestä(sijoitettu paikallisbaariin) sekä 5p 1906 ja 10p 1937.Kiinnostavin esine on ehkä kuparinen/pronssinen pieni n.14mm. sisältä oleva sormus.Keskellä kukka ympärillä lehtiä.Luulin alkuun kinderiksi,mutta ei taida olla.Laitan kuvan kunhan saan otettua kelvollisen.Joka tapauksessa harrastus saatu käyntiin tämmösellä "markan" vehkeellä.Tuli vaan mieleen jos vaikka mukula haluaa uuden harrastuksen, niin tämmösellä pääseen näkeen aika halvalla kiinnostaako vai ei.Ps.En ole töissä honkkarissa.
Avatar
Hazelwood
Metallinetsijä
Viestit: 274
Liittynyt: 02 Heinä 2012, 10:56
Paikkakunta: Vantaa

Joukolla

Viesti Kirjoittaja Hazelwood »

kylähullu kirjoitti:Morjes vaan.Olen tämmönen keski-ikäinen vi..umainen.mies.Eräänlainen uudelleen hurahtanut lajiin.Isä ukkoni rakensi jo -70 luvulla etsimen, jolla löydettiin uimarannoilta jokusia pennejä ja enimmäkseen pullonkorkkeja.Ko.laite toimii vieläkin!Niistä ajoista on jäänyt takaraivoon kytemään mielenkiinto hommaan.Alkukesästä polte kävi niin kovaksi että päätin hankkia laitteen.Ekonomisista syistä johtuen ostin Honkkarin Deuzer haravan 49e(saa nauraa).Odotukset eivät olleet hintaa korkeamalla, mutta yllätyin.Sehän piruvie toimii!Kesän mittaan olen kolunnut ihan lähi nurkkia ja löytänyt vaikka mitä.Pullonkorkkeja satoja,epämääräisiä rauta esineitä(osa ehkä vanhoja),markkoja ja pennejä 60-90 luvulta n.25kpl,euroja n.10e edestä(sijoitettu paikallisbaariin) sekä 5p 1906 ja 10p 1937.Kiinnostavin esine on ehkä kuparinen/pronssinen pieni n.14mm. sisältä oleva sormus.Keskellä kukka ympärillä lehtiä.Luulin alkuun kinderiksi,mutta ei taida olla.Laitan kuvan kunhan saan otettua kelvollisen.Joka tapauksessa harrastus saatu käyntiin tämmösellä "markan" vehkeellä.Tuli vaan mieleen jos vaikka mukula haluaa uuden harrastuksen, niin tämmösellä pääseen näkeen aika halvalla kiinnostaako vai ei.Ps.En ole töissä honkkarissa.
Tervetuloa joukkoon!. Minä luulin jo että työntekijät lähtivät joukolla testaamaan etsimiä :D

http://m.iltasanomat.fi/tyoelama/art-1288599024458.html
Vanhin raha: 5 p, 1866
SalainenAce 250
Garrett pro-pointer
erinäiset kaivuuvehkeet ja vermeet
Uusi etsin: 98,32% jäljellä
PotilasK
Metallinetsijä
Viestit: 105
Liittynyt: 09 Syys 2013, 17:00
Paikkakunta: Somero

Viesti Kirjoittaja PotilasK »

Morjehdus!

Tässä 44-vuotias somerolaismies uutta ulkoiluharrastusta aloittamassa. Aiheen pariin päädyin taannoin muroBBS:n aarteenmetsästys-topicin kautta ja jonka kautta myös tämä foorumi löytyi.

Koko metallinetsimisharrastus oli minulle entuudestaan täysin tuntematon. Muutamia kertoja huispaajia joissakin puistoissa olin nähnyt ja aina jotenkin mielsin ne epäonnisten korujenhukkaajie ahneiksi hyväksikäyttäjiksi jotka silmät kiiluen etsivät muiden kadottamia esineitä valmiina muuttamaan löydöt rahaksi :D

Lueskelemalla juuri tätä foorumia ajatukseni ovat aavistuksen muuttuneet. Tiesin kyllä että rannoilta ja puistoista löytyisi etsimillä kolikoita ja hukattuja esineitä, mutta se, että metsistä ja varsinkin pelloilta löytyy niin paljon vanhoja kolikoita ja muita esineitä, löi minut täysin ällikällä :shock:

Mitä enemmän luin muiden löydöistä, laitteista ja onnistumisen tunteista, sitä enemmän harrastus alkoi kiinnostaa. Loppuniitin etsimen hankintaan sain elokuussa Italiassa, jossa huispaajat kävivät rannat läpi iltaisin. Lisäksi saksanseisoja Selma odottaa malttamattomana postipaketin saapumista ja pitkiä pelto- ja metsälenkkejä. Findetectorilta tulossa siis Ace 250 ja ensiviikolla toivottavasti pääsen tutustumaan omaan piipperiin 8)
JH
Viestit: 4
Liittynyt: 15 Syys 2013, 15:38

Viesti Kirjoittaja JH »

Moro moro.
Tonkimista harjoitteleva 25v jannu ilmottautuu.
Foorumia on selattu satunnaisesti pidemmän aikaa ja nyt tuli tehtyä tunnukset. Garrett 250:sen omistanut jonkin aikaa ja laitteen käyttöä tässä vähän harjotellut, eli harrastus aluillaan.
Garrett ace 250
Nappi
Viestit: 7
Liittynyt: 14 Syys 2013, 20:15
Paikkakunta: Satakunta

Viesti Kirjoittaja Nappi »

Vajaa 40-vuotias mies innostui metallinetsintään, sen verran oli vielä säästössä että tilasin garrett euro ace 350. Laitteen tilasin finndetectorilta ja saapui seuraavana päivänä!!


Tämä harrastus tuntuu samalta kuin kalassa käynti, ikinä ei tiedä mitä seuraavaksi tulee ylös...
Garrett At Pro + Super Sniper
Garrett Pro-Pointer
Avatar
Toriseva
Viestit: 26
Liittynyt: 08 Syys 2013, 13:32
Paikkakunta: VIRRAT

Viesti Kirjoittaja Toriseva »

50 v. useamman vuoden harkinnut etsimen ostoa ja palstaa lueskellu.
Nyt sitte tuli hommattua Carrett Ace 350 Euro.
Saas nähä mitä tästä tulee. :roll:
Avatar
Fubar
Viestit: 7
Liittynyt: 15 Syys 2013, 10:52
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja Fubar »

Hojo hojo arvon kolleegat, jos tässä saan jo tätä titteliä käyttää?

40-vuotta sitten, tänne Keski-Suomeen ja mitä ilmeisimmin huutaen tonttiin pudonnut ukkomies ilmottautuu nöyrästi, verikauha kourassaan joukko-osastoonne kummaan.

Jonkin aikaa loistavaa foorumia takapiruna lukien, päätin sitten rekisteröityä lopulta. Metallinpaljastinta en vielä tällä hetkellä omista. Tiedustelinkin tuossa taannoin emännältä, että olisko hallituksemme varallisuudessa ylimäärästä tuollaisen esim. Garrett kakspuolikkaan, plus extra hilujen verran? Ei kuulemma ollut ... vielä. Tosin tässä talvikin tekee tuloaan, niin lämmitetään emäntää kyseisellä asialla ja torppaa puilla, mutta kun ensi keväänä ei harakan jäljet näy hangella, niin allekirjoittaneella piippaa satavarmasti.

Intoa ja kiinnostusta siis piisaa, että pitäisi liekanaruun köyttää. Tässä harrastuksessa en tule ns. himoitsemaan maallista mannonaa mistään, vaan näen asian historian kannalta, koska se on kiinnostanut ja kiehtonut aina. Jos joskus pääsisi tekemään jonkun löydön, joka aiheuttaisi vilunväristyksiä ja rytmihäiriötä jossain muodossa, niin sitä tunnetta ei varmasti voisi verrata mihinkään.

Suurin kiinnostuksen kohde on eittämättä militaria, siis sodat ja kaikki niihin liittyvä. Toki ei tämän erittäin ikävän Kemin tapauksen tapaan, koska maalaisjärjen käyttö sallittu. Mutta kuten jo totesin, niin kaikki historiallinen kiinnostaa, vaikkapa rakennuksen rakentamisen yhteydessä kadotettu piilukirves tai huutolaispojan tarkoin säästämä, mutta hukkaama kolikko. Kaikki käy, paitsi pienet maihinnousukengät.

Mitä vielä itseeni tulee, niin vuorotöitä tehdään, että saisi omakotitalon maksettua, leipää pöytään ja sen Garretin tai vastaavan ensi keväänä hommattua. Ukkomies eli papin aamen kuultu, vaikka eihän se (alkaa veellä ja loppuu uuhun, viisi kirjaita!) vihkimällä parane. Kaksi alle kouluikästä muksua ja tällä hetkellä kaikkiin harrastuksiin rajoittava tekijä, mutta se ei ole ongelma vaan asennoitumis kysymys. Sydäntä myös lähellä urheilu, kaikissa sen erimuodoissa ja erityisesti jääkiekko, musiikki, etenkin proge/raskas ja kaikenlaiset masiinat, mööpelit ja koneet, joissa saa nyrkkinsä rasvaan ja likaiseksi.

Siinähän sitä taustatietoa oli eli morjensta pöytään vielä, hyvää syksyä ja hyviä piippejä!!
Avatar
jarpat
Metallinetsijä
Viestit: 270
Liittynyt: 21 Syys 2013, 16:21
Paikkakunta: Helsinki

Uusi aloittelija helsingistä

Viesti Kirjoittaja jarpat »

moroa vaan kaikille

itse taisin eilen tänne rekisteröityä ja on kai "esittäytymisen" aika. Olen siis "jarpat", 50v täyttänyt helsinkiläinen teknikko, heteromies.
Aina on ollut kovasti kiinnostusta historiaan, geologiaan ja monenlaiseen toimintaan, jotka kulminoituvat hienosti tässä "harrastuksessa" - öö... miksi tätä nyt sitten muuten kutsutaan..? Aarteen etsintä / miinaharavointi / metallin paljastus..???
Rakentelin joskus sellaisen pienen - n. tupakkiaskin kokoisen - laitteen, jossa syttyy ledi, kun anturi on lähellä metallia. Lisäksi väsäsin about 20v sitten "miinaharavan" jossa taajuus muuttuu (ääni nousee/laskee) metallia lähestyttäessä. Jostain syystä ostin myös muutama vuosi sitten 20eurolla jonkun kiinalaisen metalliharavan myöskin, mutta ei näistä leluista mitään ole koskaan ihan tosissaan käytetty. Joskus luukin leirintäalueella kokeilin sitä itse tekemääni ja kyllähän sieltä pullonkorkkeja ja telttakeppejä löytyi ja löytyihän se vaimon kellokin kerran, kun oli koko päivä levitetty multaa pihalle ja illalla hän ihmettelee, että missäs kellonsa mahtaa olla.. :D

Nyt olis tarkoitus hankkia "kunnon vehkeet" ja lähteä "mielenkiintoisiin paikkoihin". Olen siis aloittelija (kohta) ja kaipaan varmasti vinkkejä. Seuraavan kirjoitukseni laittanenkin kalustopuolelle.
Maakrapu
Viestit: 1
Liittynyt: 23 Syys 2013, 12:36
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Maakrapu »

47v yrittäjä Rovaniemeltä. Kiinnostui sen verran, että piti pistää kylmiltään piippari tilaukseen. :D
Mistä sais selvitettyä mahdolliset muut harrastajat paikkakunnalla? Ei tarvis kaikkea opetella kantapään kautta.
AT Gold
Avatar
Fisherman
Kunniajäsen
Viestit: 1696
Liittynyt: 18 Elo 2011, 20:15
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Fisherman »

Tervetuloa joukkoon.
Foorumin etusivun yläosasta löytyy käyttäjälista, jota selaamalla voi löytyä muita rovaniemeläisiä.
Ikävä kyllä läheskään kaikki käyttäjät eivät ole tietoihinsa paikkakuntaa laittaneet :(
Mielestäni saisi olla vaikka pakollinen tieto foorumille rekisteröityessä.
Avatar
cossuone
Viestit: 11
Liittynyt: 22 Syys 2013, 17:28
Paikkakunta: Karkkila

Viesti Kirjoittaja cossuone »

Moro moro! 37-vuotias karkkilalainen paikalla. Olen tässä pari päivää lueskellut mielenkiintoista foorumia ja ajattelin ostaa halvan käytetyn metallinilmasimen jos löytyy jostain(ace 150 tai 250)..saa tarjota :)
Vastaa Viestiin