Sivu 5/7

Lähetetty: 06 Huhti 2011, 17:52
Kirjoittaja patti
hoyla kirjoitti:Lapiot on kuulemma jo tullissa! :D
Niin siis ilmeisesti USA:n tullissa? :roll:

t. patti

Lähetetty: 06 Huhti 2011, 18:30
Kirjoittaja Ekomasteri
patti kirjoitti:
hoyla kirjoitti:Lapiot on kuulemma jo tullissa! :D
Niin siis ilmeisesti USA:n tullissa? :roll:

t. patti
No ei ku suomen tullissa, soittelinkin Finndetectorille ja sanoivat jakelun alkavan loppuviikosta :D saa nähdä kuinka käy :roll:

Lähetetty: 06 Huhti 2011, 21:33
Kirjoittaja Etsijä82
Ekomasteri kirjoitti: No ei ku suomen tullissa, soittelinkin Finndetectorille ja sanoivat jakelun alkavan loppuviikosta :D saa nähdä kuinka käy :roll:
No ainakin työkalut taitavat saapua nopeammin, kuin sinun takuukorjauksessa olevat Xp Deus kuulokkeet.

Aika surkea homma, jos ne eivät saavu ennen tuota yhteisreissua. :roll:

Lähetetty: 06 Huhti 2011, 21:37
Kirjoittaja patti
Ekomasteri kirjoitti:No ei ku suomen tullissa, soittelinkin Finndetectorille ja sanoivat jakelun alkavan loppuviikosta :D saa nähdä kuinka käy :roll:
Joo, kovasti jännittää muakin, kun kuulin tänään, että mun tilaus ei ehkä olekaan mennyt perille :shock: Jännittää tosiaan :shock:

t. patti

Lähetetty: 06 Huhti 2011, 21:42
Kirjoittaja Etsijä82
patti kirjoitti:
Ekomasteri kirjoitti:No ei ku suomen tullissa, soittelinkin Finndetectorille ja sanoivat jakelun alkavan loppuviikosta :D saa nähdä kuinka käy :roll:
Joo, kovasti jännittää muakin, kun kuulin tänään, että mun tilaus ei ehkä olekaan mennyt perille :shock: Jännittää tosiaan :shock:

t. patti
Joo, varmasti jännittää koska tuon kuukausia kestäneen mahdottoman mylkkäämisen jälkeen, noita työkaluja ei taideta saada lisää ainakaan Finndetectorin kautta..odottaa omaa 85E malttamattomana.. :roll:

Lähetetty: 06 Huhti 2011, 21:47
Kirjoittaja patti
Etsijä82 kirjoitti: Joo, varmasti jännittää koska tuon kuukausia kestäneen mahdottoman mylkkäämisen jälkeen, noita työkaluja ei taideta saada lisää ainakaan Finndetectorin kautta..odottaa omaa 85E malttamattomana.. :roll:
Jeps, veit sanat suustani. No ehkä ilman sitäkin pärjää jos sitä ei saa. Pienenä lohdutuksena avasin eurotilini tältä kaudelta, yhteensä 0.30 € jo :D

t. patti

Lähetetty: 06 Huhti 2011, 21:49
Kirjoittaja Etsijä82
patti kirjoitti:
Etsijä82 kirjoitti: Joo, varmasti jännittää koska tuon kuukausia kestäneen mahdottoman mylkkäämisen jälkeen, noita työkaluja ei taideta saada lisää ainakaan Finndetectorin kautta..odottaa omaa 85E malttamattomana.. :roll:
Jeps, veit sanat suustani. No ehkä ilman sitäkin pärjää jos sitä ei saa. Pienenä lohdutuksena avasin eurotilini tältä kaudelta, yhteensä 0.30 € jo :D

t. patti
Siitä se lähtee ja eiköhän joku näppärä jamppa osaa tehdä itse vastaavan kaivuutyökalun jostain auton lehtijousesta, eri asia on toki jaksaako sitä ruveta näpräämään.

Lähetetty: 07 Huhti 2011, 09:02
Kirjoittaja Ekomasteri
Etsijä82 kirjoitti:
Ekomasteri kirjoitti: No ei ku suomen tullissa, soittelinkin Finndetectorille ja sanoivat jakelun alkavan loppuviikosta :D saa nähdä kuinka käy :roll:
No ainakin työkalut taitavat saapua nopeammin, kuin sinun takuukorjauksessa olevat Xp Deus kuulokkeet.

Aika surkea homma, jos ne eivät saavu ennen tuota yhteisreissua. :roll:
Alkaa ottamaan pikkuhiljaa pattiin tuo kuulokejuttu :evil:

Lähetetty: 07 Huhti 2011, 10:02
Kirjoittaja patti
Ekomasteri kirjoitti: Alkaa ottamaan pikkuhiljaa pattiin tuo kuulokejuttu :evil:
Ai, en mä huomaa mitään :D :D :D

Lähetetty: 07 Huhti 2011, 10:35
Kirjoittaja Ekomasteri
patti kirjoitti:
Ekomasteri kirjoitti: Alkaa ottamaan pikkuhiljaa pattiin tuo kuulokejuttu :evil:
Ai, en mä huomaa mitään :D :D :D
:lol: :lol: :lol: arvelinki, että tässä käy näin :lol: Niin kerrottakoon (OT;ksi taitaa mennä) kaikille tiedoksi, että deussin kulokkeista löytyi hiushalkeama parista kohtaa joten ei muutakun kuulokkeet takuuhuoltoon ja odotellaan jännityksellä milloin saan ne takaisin, toivottavasti ennen kauden virallista alkua :evil: Mainittakoon vielä, että viivästys ei johdu FINNDETECTORista.

Lähetetty: 07 Huhti 2011, 11:47
Kirjoittaja TAZ
Eikö Deussilla pysty piippailemaan ilman kuulokkeita?

-TAZ-

Lähetetty: 07 Huhti 2011, 12:25
Kirjoittaja Etsijä82
TAZ kirjoitti:Eikö Deussilla pysty piippailemaan ilman kuulokkeita?

-TAZ-
Toki pystyy ja onhan siinä myös tuo pieni kuulokeliitäntä, jos oikein hätä tulee. Onhan ne langattomat kuulokkeet kuitenkin mukavuuden kannalta paras ratkaisu. :roll:

Lähetetty: 07 Huhti 2011, 13:59
Kirjoittaja patti
patti kirjoitti: Joo, kovasti jännittää muakin, kun kuulin tänään, että mun tilaus ei ehkä olekaan mennyt perille :shock: Jännittää tosiaan :shock:
Jeejee, mun 85E diggeri on sittenkin tulossa mulle vaikka hetkeksi jo pelästyin 8)

Lähetetty: 07 Huhti 2011, 14:09
Kirjoittaja Etsijä82
patti kirjoitti:
patti kirjoitti: Joo, kovasti jännittää muakin, kun kuulin tänään, että mun tilaus ei ehkä olekaan mennyt perille :shock: Jännittää tosiaan :shock:
Jeejee, mun 85E diggeri on sittenkin tulossa mulle vaikka hetkeksi jo pelästyin 8)
Jokos Finndetector on saanut ne työkalut tullista. :roll:

Lähetetty: 07 Huhti 2011, 14:43
Kirjoittaja patti
Etsijä82 kirjoitti: Jokos Finndetector on saanut ne työkalut tullista. :roll:
Sitä en kysynyt mutta lupaus oli että laittavat vempeleen tulemaan kun toimitukset alkaa.

t. patti

Lähetetty: 07 Huhti 2011, 15:40
Kirjoittaja Ekomasteri
TAZ kirjoitti:Eikö Deussilla pysty piippailemaan ilman kuulokkeita?

-TAZ-
Tottakai pystyy tai sitten voi käyttää vai pelkkiä kuulokkeita ja poksin jättää vaikka kotia 8)

predator

Lähetetty: 08 Huhti 2011, 21:36
Kirjoittaja Ekomasteri
Saiko kukaan 85E kotia tämänviikon aikana :?:

Re: predator

Lähetetty: 08 Huhti 2011, 21:38
Kirjoittaja Etsijä82
Ekomasteri kirjoitti:Saiko kukaan 85E kotia tämänviikon aikana :?:
Enpä usko, koska kuulemma toimitukset alkavat vasta ensi viikon alussa. :roll:

predator

Lähetetty: 08 Huhti 2011, 21:42
Kirjoittaja Ekomasteri
No olipa yllätys :twisted:

Re: predator

Lähetetty: 08 Huhti 2011, 21:45
Kirjoittaja Etsijä82
Ekomasteri kirjoitti:No olipa yllätys :twisted:
Eikö ollutkin, tulli taisi haluta vielä ihastella noita työkaluja päivän tai kaksi. :twisted:

Mutta jokatapauksessa kyllä ne tekeleet sieltä saapuvat toivottavasti ensi viikon aikana. :roll:

Re: predator

Lähetetty: 09 Huhti 2011, 11:42
Kirjoittaja Ekomasteri
Etsijä82 kirjoitti:
Ekomasteri kirjoitti:No olipa yllätys :twisted:
Eikö ollutkin, tulli taisi haluta vielä ihastella noita työkaluja päivän tai kaksi. :twisted:

Mutta jokatapauksessa kyllä ne tekeleet sieltä saapuvat toivottavasti ensi viikon aikana. :roll:
Lupaat vaan...

Lähetetty: 09 Huhti 2011, 13:05
Kirjoittaja Keseppa
Kyllä minäki tuon lupauksen taakse voin mennä :D Eiköhän me ens viikolla ihmetellä mitä tuli tilattua.

Lähetetty: 09 Huhti 2011, 14:34
Kirjoittaja hoyla
Tämän lapioepisodin tiimoilta tuli mieleen
eräs tapaus kun miehen autosta puhkesi
rengas ja sitä sitten rupesi vaihtamaan,
mutta auton takakontista ei löytynytkään
tunkkia. Mies huomasi että tuollahan näkyy
olevan talo ja ajatteli voisikohan sieltä saada
lainaksi tunkin. Lähti kävelemään taloa kohti,
sitten pysähtyi ja mietti että ei ne varmaankaan lainaa.
Vähän aikaa kului ja mies jatkoi kuitenkin eteenpäin,
ja taas pysähtyi ja ajatteli, ei siellä tietenkään ole ketään
kotonakaan, kumartui otti maasta ison kiven ja heitti sen
ikkunasta sisään ja huusi: Pitäkää tunkkinne! :lol:

Lähetetty: 09 Huhti 2011, 14:49
Kirjoittaja Keseppa
hoyla kirjoitti:Tämän lapioepisodin tiimoilta tuli mieleen
eräs tapaus kun miehen autosta puhkesi
rengas ja sitä sitten rupesi vaihtamaan,
mutta auton takakontista ei löytynytkään
tunkkia. Mies huomasi että tuollahan näkyy
olevan talo ja ajatteli voisikohan sieltä saada
lainaksi tunkin. Lähti kävelemään taloa kohti,
sitten pysähtyi ja mietti että ei ne varmaankaan lainaa.
Vähän aikaa kului ja mies jatkoi kuitenkin eteenpäin,
ja taas pysähtyi ja ajatteli, ei siellä tietenkään ole ketään
kotonakaan, kumartui otti maasta ison kiven ja heitti sen
ikkunasta sisään ja huusi: Pitäkää tunkkinne! :lol:
Nyt meinas näppäimistö kastuaa energiajuomasta :lol: :lol:

Mut tosiaan tämä on ollu jo vähä surkuhupasaa. Juttelin eilen tästä Finndetectorin kans joka kerto vielä muutaki jenkkien sekoiluista niin ei voi muuta kuin ihmetellä. Kenellekkään ei varmaan ole yllätys että näitä ei tulla tilaamaan lisää. Tilattujen lisäks taitaa olla lähetyksessä pari ylimäärästä eli jos joku haluaa sellasen niin Finndetectorille viestiä. Jatkossa taidamme keskittyä kehittelemään omaa Finndiggeriä.

Lähetetty: 09 Huhti 2011, 16:19
Kirjoittaja Nasse-setä
hoyla kirjoitti:Tämän lapioepisodin tiimoilta tuli mieleen
eräs tapaus kun miehen autosta puhkesi
rengas ja sitä sitten rupesi vaihtamaan,
mutta auton takakontista ei löytynytkään
tunkkia. Mies huomasi että tuollahan näkyy
olevan talo ja ajatteli voisikohan sieltä saada
lainaksi tunkin. Lähti kävelemään taloa kohti,
sitten pysähtyi ja mietti että ei ne varmaankaan lainaa.
Vähän aikaa kului ja mies jatkoi kuitenkin eteenpäin,
ja taas pysähtyi ja ajatteli, ei siellä tietenkään ole ketään
kotonakaan, kumartui otti maasta ison kiven ja heitti sen
ikkunasta sisään ja huusi: Pitäkää tunkkinne! :lol:
Off-topic
Tää on kummelista ja vitsin esittää Martti Mielikäinen.
http://www.youtube.com/watch?v=RStxD20W ... re=related