Uusi isompi kela Deussiin

C- Scope, Garrett, Minelab, Viking, Whites, Fisher, Tesoro, Bounty Hunter ja muut metallinilmaisin merkit. Kerro kokemuksista, kirjoita arvio. Oletko hankkimassa uutta laitetta. Motion vai non-motion ilmaisin? Kaikkea metallinpaljastimista.
Avatar
patti
Kunniajäsen
Viestit: 3089
Liittynyt: 01 Heinä 2010, 20:37
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja patti »

Keseppa kirjoitti:Totta. Itsekki törmänny samaan. Jossain foorumilla keskustelivat aiheesta ja ranskalaiset väitti että heidän maaperänsä on niin kovaa. En kyllä purematta niele tuota selitystä. Ei ainakaan kuvissa näytä siltä.
Itse asiassa Ranskassa on paljon silttipitoista maata, joka kuivuessaan on kovaa kuin kivi. Esim. Sommen taistelukentät olivat tuota kuuluisaa kuraa. Nyttemmin tuota Sommen maata tuodaan Suomeenkin tuotenimellä Terre de Somme. Ja ne ketkä tuota terre de sommen tyyppistä maata käyttävät Ranskassa samaan tarkoitukseen kuin me suomalaiset kilpaonginnan harrastajat niin he keräävät sitä kivikovissa paakuissa hakulla johtuen siitä, että se on oikeasti kivikovaa.

Tuossa videossa ei kyllä ollut mitään syytä käyttää hakkua.... :roll:

t. patti
Fisher F5
Excalibur 2
GM3

- Gold found is four times as sweet as gold bought 8)
Vastaa Viestiin