Sivu 1/1

miten on?

Lähetetty: 01 Elo 2013, 23:29
Kirjoittaja kollikko
Ois kiva tietää käyttääkö moni perunakuokka tyyppistä kaivinta?
Opin ite sen parilta veteraanilta. Ei sillä kyllä yli 25 cm mielellään mene.

Lähetetty: 02 Elo 2013, 00:47
Kirjoittaja Etsijä82
Juu, perunakuoppa on paras..sillä saa löydöt sopivan pieniksi palasiksi. :lol:

Lähetetty: 02 Elo 2013, 08:32
Kirjoittaja ZyrTech
Kollikkoa on taidettu nyt vetästä nenästä... :D