miten on?
Lähetetty: 01 Elo 2013, 23:29
Ois kiva tietää käyttääkö moni perunakuokka tyyppistä kaivinta?
Opin ite sen parilta veteraanilta. Ei sillä kyllä yli 25 cm mielellään mene.
Opin ite sen parilta veteraanilta. Ei sillä kyllä yli 25 cm mielellään mene.