Foorumin tekstipohja

Keskustelua kaikesta muusta aarteenetsintään liittyvästä ja vaikka säästä kuin jo otsikoiduista aihepiireistä. Täällä voit kertoa vaikka muista harrastuksistasi.
Avatar
kalle
Metallinetsijä
Viestit: 304
Liittynyt: 03 Huhti 2011, 12:17
Paikkakunta: Keski-Suomi

Foorumin tekstipohja

Viesti Kirjoittaja kalle »

Miksi foorumin tekstipohja on musta ja teksti valkoinen? Ainakin minulla on vaikea lukea kirjoituksia kun valkoinen teksti jotenkin hämärtyy silmissä. Normaali teksti (musta vaalealla pohjalla) olisi helpompi lukea. Onko toiset huomanneet saman? Vai onko minun silmissä vaan vikaa ?
Carrett Ace 250

Garrett Pro Pointer
Cockle
Innostunut Etsijä
Viestit: 88
Liittynyt: 16 Loka 2011, 00:45

Viesti Kirjoittaja Cockle »

Itse koen asian juuri päinvastoin. Palkkatyössäni istun pääasiassa näytön ääressä ja tuijotan kirkasta näyttöä tuntikausia päivittäin. Palstan väritys on siksi ainakin omille silmilleni mieluisa.
Avatar
villimies
Raavas Tonkija
Viestit: 682
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 21:10
Paikkakunta: Etelä-Karjala

Viesti Kirjoittaja villimies »

Minullakin näkyi tekstit todella huonosti aikoinaan mutta auttoi kummasti kun vaihdoin loppuunpalaneen näytön uuteen :wink:
vinkkaa villimies
GM3 + Garrett Pro-Pointer + Magellan Triton 200
vanhimmat löydöt: rapusolki n. 700-luvulta (Hämeenlinna), rautakaut. eläimenpäänmuot. hihnanjakajan hela (Rautjärvi)
vanhin kolikko: Juhana III: 1/2 äyriä v. 1580 (Rautjärvi)
SME:n jäsen nro 0008, lupa etsiä
Alex_K
Viestit: 18
Liittynyt: 01 Syys 2013, 17:52
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Alex_K »

Monella foorumilla on erilaisia teemoja, joilla saa itselle mieluisaksi lukukokemuksen. Ehkä tännekkin saisi sellaiset, jos kansa oikein kiltisti pyytää? Itselle toki tämä musta tausta sopii paremmin..
Vastaa Viestiin