Sivu 1/1

Etsintä paikoista?

Lähetetty: 05 Huhti 2009, 22:34
Kirjoittaja toni kallio
Missä päin tamperetta kannattaa käydä piippailemassa? Kauppi-Niihamaa, Hervanta vai Kangasala? Ehdotuksia otetaan vastaan.

Lähetetty: 05 Huhti 2009, 23:34
Kirjoittaja Etsijä82
Minun ehdotukseni on Kangasnala. 8)