Etsintä paikoista?
Lähetetty: 05 Huhti 2009, 22:34
Missä päin tamperetta kannattaa käydä piippailemassa? Kauppi-Niihamaa, Hervanta vai Kangasala? Ehdotuksia otetaan vastaan.
~ Suomen ensimmäinen virallinen aarteenetsintäfoorumi ~
https://aarremaanalla.com/foorumi/