Sivu 1/1

Sormus joo...mutta ikä ? siis noin..

Lähetetty: 07 Loka 2013, 20:47
Kirjoittaja tontoset
Moi kaikki

Olen aivan uusi tällä "alalla" ja ACE 350 nappasi kyseisen sormuksen.
Selkeesti kuparia, joka varmasti joskus hopeoitu (lainaten paikallista kultaseppää). Ei leimoja. Kuvat otettu juuri siinä kunnossa kun se löytykin, eli ei edes pesty.
Kuva

Kuva

Lähetetty: 07 Loka 2013, 21:22
Kirjoittaja Tirehtoori
Sormuksen ikää vähän vaikea määritellä, mutta kyseessä tod. näk. 1950 jälkeen tehty sormus.

Ps. Sulla kiva kynsilakka :wink:

Lähetetty: 07 Loka 2013, 21:33
Kirjoittaja tontoset
heheh..joo, eiks olekkin :D .