Sormus joo...mutta ikä ? siis noin..
Lähetetty: 07 Loka 2013, 20:47
Moi kaikki
Olen aivan uusi tällä "alalla" ja ACE 350 nappasi kyseisen sormuksen.
Selkeesti kuparia, joka varmasti joskus hopeoitu (lainaten paikallista kultaseppää). Ei leimoja. Kuvat otettu juuri siinä kunnossa kun se löytykin, eli ei edes pesty.


Olen aivan uusi tällä "alalla" ja ACE 350 nappasi kyseisen sormuksen.
Selkeesti kuparia, joka varmasti joskus hopeoitu (lainaten paikallista kultaseppää). Ei leimoja. Kuvat otettu juuri siinä kunnossa kun se löytykin, eli ei edes pesty.