paikkoja helsingissä
Lähetetty: 16 Huhti 2009, 22:59
moi voisiteko kertoo hyviä paikko helsingissä koska haluaisin mennä tuonne jonekin kun omasta metästä ei löydy mitään paitsi jotain 20v vanhoja hylsyjä
~ Suomen ensimmäinen virallinen aarteenetsintäfoorumi ~
https://aarremaanalla.com/foorumi/
Eikö löydy omasta takaa yhtään peltoa?jede-- kirjoitti:moi voisiteko kertoo hyviä paikko helsingissä koska haluaisin mennä tuonne jonekin kun omasta metästä ei löydy mitään paitsi jotain 20v vanhoja hylsyjä