käsineet
Lähetetty: 31 Touko 2014, 22:49
Olin kaivelemassa vanhalla heinäpellolla , nostin lapiolla paakun ja tarkoitus oli käsin kaivaa sitä kuoppaa niin huomasin siinä jotain kiiltävää , tarkemmin katsottuani se oli partahöylän terä , aivan kuin vasta pakasta otettu . Tarvis varmaan kaikkien kaivelioiden laittaa sellaiset hanskat , jotka suojaa noilta teräviltä esineiltä .
Itse kaivelen , olikohan ne jotkut guide merkkiset , aika hyvät mutta empä uskalla kaivella varomattomasti niilläkään . Joten suositelkkaa vai saako täällä mainostaa .
Itse kaivelen , olikohan ne jotkut guide merkkiset , aika hyvät mutta empä uskalla kaivella varomattomasti niilläkään . Joten suositelkkaa vai saako täällä mainostaa .