Sivu 1/1

at pro ja Nel Tornado 12x13" DD kokemuksia kelasta???

Lähetetty: 24 Syys 2014, 09:31
Kirjoittaja rehupuntti
tuleeko paljon syvyyttä lisää ja toimiiko "erottelu"?? kertokaa kokemuksia kyseisestä yhdistelmästä!!

Re: at pro ja Nel Tornado 12x13" DD kokemuksia kelasta???

Lähetetty: 24 Syys 2014, 09:49
Kirjoittaja Haarukka
Pari kolme tuumaa isompi kuin alkuperäinen, prosentuaalinen ero jotain 20-30%, epäilen että käytännön ero ei ole iso :roll: