Ihan niinku oisin samallaisen nähny joskus täällä sivustolla.
Kai toi joku koru on, mutta miltä ajalta?

Tuo vaikuttaakin todella vanhalta, kun on niin "säännöllisen epäsäännöllinen", kuten eräs kolleega osuvasti mainitsi rautakautisista esineistä
Tästäkin löydöstä tulee ensikuussa kolme vuotta kun museovirastolle tuon räpylän annoin.
No tuliko siitä edes kunniakirjaP.Aholainen kirjoitti:Tästäkin löydöstä tulee ensikuussa kolme vuotta kun museovirastolle tuon räpylän annoin.
Mitään ei ole tuon jälkeen esineestä kuulunut ja paikan laittoivat kaivuukieltoon.![]()
Muitakin esineitä olen sinne laittanut ja paikkat menee heti kaivuukieltoon ....asiat ei etene siellä ja ei etene minullakaan MV:lle nykyisten löytöjen suhteen ennenkuin nuo selviää.
Kuullostaa liiankin tutulta. Kymmeneen kuukauteen kuullut yhdestäkään esineestä mitään. Veronica sormuksen päätöstä odotettu jo 2,5 vuotta. Paikat menee kuitenkin nopeasti kaivuukieltoon ja vielä enemmän kuin olisi tarvisP.Aholainen kirjoitti:Tästäkin löydöstä tulee ensikuussa kolme vuotta kun museovirastolle tuon räpylän annoin.
Mitään ei ole tuon jälkeen esineestä kuulunut ja paikan laittoivat kaivuukieltoon.![]()
Muitakin esineitä olen sinne laittanut ja paikkat menee heti kaivuukieltoon ....asiat ei etene siellä ja ei etene minullakaan MV:lle nykyisten löytöjen suhteen ennenkuin nuo selviää.
Joo, boikotti on vasta harkinta-asteella ja huomenna olisi tarkoitus roudata lisää tavaraa museolle. En itsekään yllytä ketään rikkomaan lakeja ja asetuksia, mutta tuntuu vaan tosi turhauttavalta kun itse joutuu vääntämään hiki hatussa lomakkeita ja viemään tavaraa omalla kustannuksella museolle eikä toisessa päässä tapahdu mitään muuta kuin vaaditaan vain lisää esineitä ja rauhoitetaan kaikki pellot. Pahoittelut että meni vähän OT:ksi. Olkoon tämä viimeinen avautuminen tähän ketjuunP.Aholainen kirjoitti:Menee pahasti OT:ksi silveradon aloittamasta jutusta mutta laita silverado viestiä jos häiritsee ohi aiheen kirjoittelu.
Modet voi myös poistella jos katsoo aiheelliseksi.
Raibanille: ei mitään ole kuulunut MV:ltä ja paikka edelleen kaivuukiellossa eli ei kunniakirjoja/tietoja.
Taurus: boikotti on minun oma ratkaisu ja suosittelen kaikkia toimimaan ohjeiden ja lakien suhteen oikein...