AT Pro ulisee
-
timppa
AT Pro ulisee
Mikähän ongelma? Käynnistin etsimen ja kone alkoi heti piippailemaan ja ulisemaan omiaan jatkuvasti. Herkkyyttä pienentämällä se hieman helpotti mutta etsimisestä ei tule mitään kun jatkuvasti piipittää. Irroitin kelasuojan ja puhdistin sen. Otin paristot yöksi pois ja annoin koneen olla lämpöpatterin vieressä. Kokeilin toisella kelallakin mutta ei vaikutusta. Ilmatestilläkin heti älämölö voimistuu kun laitetta heiluttelee. Kone ei ole ollut ikinä upotettuna veteen. Ja myös etsintämoodien vaihto ei vaikuta mitenkään. Tulikohan korjaamokeikka...? Koneen hankin kevät talvella ja toiminut tähän mennessä moitteetta.
Re: AT Pro ulisee
Väittäisin että at:n tyyppivika on likainen kelajohdonliitin. Se voi näyttää puhtaalta ja muutenkin ookoolta mutta sillointällöin kone rupea sekoilemaan. Välillä voi toimia ihan hyvin ja toisena päivänä sekoilla. Minä suihkutin kontaktispraytä liittimeen ja kone rupes sekoilemaan vielä pahemmin mutta kun liitimen molemmat puolet pyyhki serlalla huolella kuivaksi niin niin homma korjaantui. Kannattaa varoa ettei väännä naaraspuolen koskettimia levälleen. Niitä ei välttämättä kannata kaivella millään. Ohut kärkiset pinsetit on hyvä apu serlan kanssa.
Kevät talvella hommatussa koneessa on varmaan takuu voimassa, en ehkä suosittelisi tätä hoitoa takuuaikana. Mulla ei ollut takuuta eikä uusi kela korjannut tilannetta.
Kevät talvella hommatussa koneessa on varmaan takuu voimassa, en ehkä suosittelisi tätä hoitoa takuuaikana. Mulla ei ollut takuuta eikä uusi kela korjannut tilannetta.
No mites se ongelma korjaantui?
-
timppa
Syy oli käyttäjässä. Olin jotenkin onnistunut asettamaan tehdas asetukset päälle. Vika korjaantui nollaamalla asetukset. Eipä tullut itselle mieleen tällainen mahdollisuus.