Sivu 1/1
paras piippari 800- 1200€
Lähetetty: 30 Maalis 2015, 03:50
Kirjoittaja Wicceri
Onko se xp Deus,
Makro racer,
Fisher f75 ,...
Varmasti asiasta monta mielipidettä.
Tarkoitus on pärjätä yhdellä laitteella. Varaa ei kahteen huonoon tai keskinkertaiseen ole.,
Pudjetti on tuo 800 - 1200 €
Re: paras piippari 800- 1200€
Lähetetty: 30 Maalis 2015, 07:41
Kirjoittaja Haarukka
Wicceri kirjoitti:Varmasti asiasta monta mielipidettä.
Ihan varmasti. Sama laite ei ole paras roskaisissa puistoissa, pellolla/metsissä ja vedessä.
Wicceri kirjoitti:Varaa ei kahteen huonoon tai keskinkertaiseen ole.,
Mä oon lähtenyt tälle linjalle

Re: paras piippari 800- 1200€
Lähetetty: 30 Maalis 2015, 09:52
Kirjoittaja naga
Se OIS varmaan xp deussi 11" kelalla ja pienellä sniper kelalla

Re: paras piippari 800- 1200€
Lähetetty: 30 Maalis 2015, 10:16
Kirjoittaja Fisherman
Parasta piipparia aika mahdoton nimetä kun ei tiedä missä ja mitä etsit ja mitä ominaisuuksia etsimeltä vaadit

Tässä kuitenkin pari vaihtoehtoa:
-Yleiskäyttöön (myös vedenalaiseen) AtPro parilla lisäkelalla varustettuna mahtuu tuohon budjettiin.
-Makro Racer parilla lisäkelalla ( ei veden alle ) Testien mukaan menee myös aika syvälle? Itse en ole vielä päässyt testaamaan.
-Deussin lisäkelat maksavat maltaita eli menee reilusti yli budjetin. Pienellä virittelyllä myös veden alle.
Re: paras piippari 800- 1200€
Lähetetty: 30 Maalis 2015, 10:40
Kirjoittaja Wicceri
Nykyisellään itseltäni löytyy Garret AT pro.
Se laite on siis nähty ja koettu.
Sattuneista syistä johtuen en sitä laitetta halua enää juuri ulkoiluttaa.
Pelkästään AT pro:n kelasuojiin saa vuodessa tuhrattua halvan etsimen hinnan..
Etsintää harrastelen metsissä ja pelloilla. Kerran käynyt rannalla.
Vedenpitävyys ei siis ole se tärkein juttu.
XP Deus siitä hyvä, että on langaton.
Suolaisen hintainenhan se on.
Makro Raceriin saa myös langattomat kuulokkeet. Pisteet siitä.
Fisher F 75 taas voittanut kuulemma Ameriikoissa lähes kaikki mahdolliset palkinnot. Mene ja tiedä sitten...
Re: paras piippari 800- 1200€
Lähetetty: 30 Maalis 2015, 10:49
Kirjoittaja Haarukka
Wicceri kirjoitti:Fisher F 75 taas voittanut kuulemma Ameriikoissa lähes kaikki mahdolliset palkinnot. Mene ja tiedä sitten...
Nojoo, siellä taitaa "henki" olla vähän sellainen että jos jonkun testin voittaa joku muu kuin "made in USA" tuote niin testi on väärin tehty
Hyvä se kyllä videoiden perusteella on.
Wicceri kirjoitti:Etsintää harrastelen metsissä ja pelloilla. Kerran käynyt rannalla.
Eikö tuohon käyttöön riitä näytötön, mutta kuitenkin hyvän syvyyden ja rautaerottelun omaava laite, eli Golden Mask.
Ei taida olla riittävän kallis, mutta ostaa lopuilla vaikka keloja

Re: paras piippari 800- 1200€
Lähetetty: 30 Maalis 2015, 12:02
Kirjoittaja Indian
Se on deussi, itsellä ei tuu mieleen parempaakaan.
Re: paras piippari 800- 1200€
Lähetetty: 30 Maalis 2015, 12:14
Kirjoittaja Fisherman
Wicceri kirjoitti:Nykyisellään itseltäni löytyy Garret AT pro.
Se laite on siis nähty ja koettu.
Sattuneista syistä johtuen en sitä laitetta halua enää juuri ulkoiluttaa.
Pelkästään AT pro:n kelasuojiin saa vuodessa tuhrattua halvan etsimen hinnan..
Minulla on AtPro:n viides kausi lähdössä käyntiin eikä mitään ongelmia ole laitteen kanssa ollut. Käyttötunteja varmaan satoja metsissä, pelloilla ja puistoissa sekä vedessäkin kymmeniä. Kelasuojia en yhtä omaa tekelettä hetken kokeiltuani ole katsonut lainkaan tarpeellisiksi. Naarmuja kummempia vaurioita ei keloissa näy ahkerankaan käytön jäljiltä, vaikka vakiokelaa on sentään kolisteltu järvien pohjakivissäkin.
Oikeastaan mitään muuta en ole AtProhon kaivannut kuin langattomia kuulokkeita ja näytön valaistusta

Re: paras piippari 800- 1200€
Lähetetty: 30 Maalis 2015, 16:22
Kirjoittaja Etsijä82
Xp deus 9" kelalla, koska soveltuu silloin hyvin yleisetsintään.
Re: paras piippari 800- 1200€
Lähetetty: 30 Maalis 2015, 16:39
Kirjoittaja Fisherman
Hyvä ostos voisi olla Xp Deus huutonetistä. Hinta tippunut pikkuhiljaa 900 eurosta 750 euroon. Ihme kun ei kellekään kelpaa

Sulla jäisi budjetoitua rahaa varakelaankin

.
Re: paras piippari 800- 1200€
Lähetetty: 30 Maalis 2015, 16:59
Kirjoittaja timpsu
Fisherman kirjoitti:Hyvä ostos voisi olla Xp Deus huutonetistä. Hinta tippunut pikkuhiljaa 900 eurosta 750 euroon. Ihme kun ei kellekään kelpaa

Sulla jäisi budjetoitua rahaa varakelaankin

.
Tohon hintaan kannattaa Deussia katsella käytettynä kyllä. Mielestäni erinomainen etsin kun piippailen pääasiassa muualla kuin veden alla tai märässä hiekassa...