Sivu 1/1

Minelab 60. Vänkä uusi peli. Löytöjä "kummitustalolta"

Lähetetty: 27 Kesä 2015, 21:05
Kirjoittaja aarresetä
Tuli pari viikkoa sitten tuo Minelab 60, Garrett 250 kaveriksi. Yksin ei ole kivaa... :D

Tuntui heti paremmalta kuin perus garrett.On kyllä kalliimpikin.

Ei ole enään tullut nauloja kaivettua kun naulat voi rajata pois näytöstä kun en ääniin uskalla usein luottaa.

Näyttää kolikot kivasti, tosin sotkee pullonkorkkeihin. Äänistä oppii kyllä ajan kanssa.

Ai niin käytiin sillä etsimässä puretulla "Martinin pirut" kummitustalon lähettyvillä. Se oli pystyssä 1800- luvun lopulla

outoine tapahtumineen.

Talosta on kauhu elokuvakin ollut tekeillä nimeltään EverDark. Voivat lisätä elokuvaan alueelta löytämämme Martinin

kaivon... Itse en usko talon tapahtumista mitään...

Laitetta, löytöjä, kaivoa ja talon tarinaa voi joutessaan katsoa, kuunnella tästä linkistä:

https://www.youtube.com/watch?v=PcDhY-WW7Rg

Re: Minelab 60. Vänkä uusi peli. Löytöjä "kummitustalolta"

Lähetetty: 27 Kesä 2015, 21:20
Kirjoittaja Haarukka
aarresetä kirjoitti:Ei ole enään tullut nauloja kaivettua kun naulat voi rajata pois näytöstä kun en ääniin uskalla usein luottaa.
Acestakin saa rautaäänet pois ja jos näyttössä vilkkuvat rautapalkit häiritsee niin laita teipin pala päälle :D

Re: Minelab 60. Vänkä uusi peli. Löytöjä "kummitustalolta"

Lähetetty: 27 Kesä 2015, 21:21
Kirjoittaja aarresetä
Haarukka kirjoitti:
aarresetä kirjoitti:Ei ole enään tullut nauloja kaivettua kun naulat voi rajata pois näytöstä kun en ääniin uskalla usein luottaa.
Acestakin saa rautaäänet pois ja jos näyttössä vilkkuvat rautapalkit häiritsee niin laita teipin pala päälle :D

Niinkin voi tehdä.heh... :D

Re: Minelab 60. Vänkä uusi peli. Löytöjä "kummitustalolta"

Lähetetty: 27 Kesä 2015, 23:26
Kirjoittaja Rasvaton
Hyvät videot sinulla, on mukavaa katottavaa. Kannatti hakea kirves :D