Sivu 1/1
Uusi piippari viimeisintä tekniikkaa
Lähetetty: 09 Joulu 2010, 19:38
Kirjoittaja patti
http://www.mulletoi.com/shop/hauskaa_ys ... npaljastin
Huomatkaa että tuo on luokiteltu "Huippuvarusteet ja taitolajit" osastoon

Ja kuka nyt viitsisi kaivaa yli 20 cm syvyydeltä
t. patti
Re: Uusi piippari viimeisintä tekniikkaa
Lähetetty: 09 Joulu 2010, 19:47
Kirjoittaja Etsijä82
No eihän sitä kehtaisi mitään yli 20cm syvemmältä kaivaa, joten ihan passeli peli tuo on semmoseen pikku puuhasteluun ja vielä ihan eri vakuuttavan näköinenkin tuo tekele on.
Pitäisiköhän ostaa tuo hirmu ja kokeilla tuolla minun testiradalla, tiedä vaikka yllättäisi.

Lähetetty: 09 Joulu 2010, 20:10
Kirjoittaja TAZ
Entäs tämä.
http://www.hilavitkutin.com/2009/06/08/ ... sandaalit/
Näillä voisi piippailla huomaamattomasti vähän aremmassakin paikassa. Löytävät 60cm syvyydestä.
-TAZ-
Re: Uusi piippari viimeisintä tekniikkaa
Lähetetty: 09 Joulu 2010, 21:35
Kirjoittaja Keseppa
Re: Uusi piippari viimeisintä tekniikkaa
Lähetetty: 09 Joulu 2010, 22:04
Kirjoittaja patti
Hurja

Miksei se ole sun laitevalikoimassa tossa viestien alla

Vai onko sulla jotain salaisia juttuja joista et halua meidän tietävän?
t. patti
Lähetetty: 09 Joulu 2010, 22:06
Kirjoittaja patti
Se huomaamattomuus taitaisi loppua siihen, kun jotain kaivettavaa löytyy
t. patti
Re: Uusi piippari viimeisintä tekniikkaa
Lähetetty: 10 Joulu 2010, 01:56
Kirjoittaja Keseppa
patti kirjoitti:
Hurja

Miksei se ole sun laitevalikoimassa tossa viestien alla

Vai onko sulla jotain salaisia juttuja joista et halua meidän tietävän?
t. patti
Eihän sitä koskaan pidä paljastaa heti kaikkia valtteja
