Sivu 1/1

Uusi piippari viimeisintä tekniikkaa

Lähetetty: 09 Joulu 2010, 19:38
Kirjoittaja patti
http://www.mulletoi.com/shop/hauskaa_ys ... npaljastin

Huomatkaa että tuo on luokiteltu "Huippuvarusteet ja taitolajit" osastoon 8) Ja kuka nyt viitsisi kaivaa yli 20 cm syvyydeltä ;)

t. patti

Re: Uusi piippari viimeisintä tekniikkaa

Lähetetty: 09 Joulu 2010, 19:47
Kirjoittaja Etsijä82
patti kirjoitti:http://www.mulletoi.com/shop/hauskaa_ys ... npaljastin

Huomatkaa että tuo on luokiteltu "Huippuvarusteet ja taitolajit" osastoon 8) Ja kuka nyt viitsisi kaivaa yli 20 cm syvyydeltä ;)

t. patti
No eihän sitä kehtaisi mitään yli 20cm syvemmältä kaivaa, joten ihan passeli peli tuo on semmoseen pikku puuhasteluun ja vielä ihan eri vakuuttavan näköinenkin tuo tekele on.

Pitäisiköhän ostaa tuo hirmu ja kokeilla tuolla minun testiradalla, tiedä vaikka yllättäisi. :lol:

Lähetetty: 09 Joulu 2010, 20:10
Kirjoittaja TAZ
Entäs tämä.

http://www.hilavitkutin.com/2009/06/08/ ... sandaalit/

Näillä voisi piippailla huomaamattomasti vähän aremmassakin paikassa. Löytävät 60cm syvyydestä.


-TAZ-

Re: Uusi piippari viimeisintä tekniikkaa

Lähetetty: 09 Joulu 2010, 21:35
Kirjoittaja Keseppa
patti kirjoitti:http://www.mulletoi.com/shop/hauskaa_ys ... npaljastin

Huomatkaa että tuo on luokiteltu "Huippuvarusteet ja taitolajit" osastoon 8) Ja kuka nyt viitsisi kaivaa yli 20 cm syvyydeltä ;)

t. patti
Mulla on tuommonen jos kiinnostaa :shock: Kun omaansa pitää kehua niin aivan huippu laitehan tuo on :lol: :lol: :roll: 8)

Kovasti olen miettinyt mitä sillä tekis. Toistaseks se on ollu esimerkkinä siitä mihin 15 euroa ei kannata käyttää. Toisaalta on sillä löydetty kolikoitaki. Paras on 1776 1 öre.

Re: Uusi piippari viimeisintä tekniikkaa

Lähetetty: 09 Joulu 2010, 22:04
Kirjoittaja patti
Keseppa kirjoitti: Mulla on tuommonen jos kiinnostaa :shock: Kun omaansa pitää kehua niin aivan huippu laitehan tuo on :lol: :lol: :roll: 8)

Kovasti olen miettinyt mitä sillä tekis. Toistaseks se on ollu esimerkkinä siitä mihin 15 euroa ei kannata käyttää. Toisaalta on sillä löydetty kolikoitaki. Paras on 1776 1 öre.
Hurja :shock: Miksei se ole sun laitevalikoimassa tossa viestien alla :roll: Vai onko sulla jotain salaisia juttuja joista et halua meidän tietävän? :roll: ;)

t. patti

Lähetetty: 09 Joulu 2010, 22:06
Kirjoittaja patti
TAZ kirjoitti:Entäs tämä.

http://www.hilavitkutin.com/2009/06/08/ ... sandaalit/

Näillä voisi piippailla huomaamattomasti vähän aremmassakin paikassa. Löytävät 60cm syvyydestä.


-TAZ-
Se huomaamattomuus taitaisi loppua siihen, kun jotain kaivettavaa löytyy ;)

t. patti

Re: Uusi piippari viimeisintä tekniikkaa

Lähetetty: 10 Joulu 2010, 01:56
Kirjoittaja Keseppa
patti kirjoitti:
Keseppa kirjoitti: Mulla on tuommonen jos kiinnostaa :shock: Kun omaansa pitää kehua niin aivan huippu laitehan tuo on :lol: :lol: :roll: 8)

Kovasti olen miettinyt mitä sillä tekis. Toistaseks se on ollu esimerkkinä siitä mihin 15 euroa ei kannata käyttää. Toisaalta on sillä löydetty kolikoitaki. Paras on 1776 1 öre.
Hurja :shock: Miksei se ole sun laitevalikoimassa tossa viestien alla :roll: Vai onko sulla jotain salaisia juttuja joista et halua meidän tietävän? :roll: ;)

t. patti
Eihän sitä koskaan pidä paljastaa heti kaikkia valtteja :twisted: :oops: 8)