Sivu 1/1
Kysymys?
Lähetetty: 18 Tammi 2011, 19:34
Kirjoittaja Reverendum
Voiko tohon Black Bullin GC1023:een liittää ton Black Bull DS23 XL 12" kelan?
Vai sanooko vehje *poks*?
Lähetetty: 18 Tammi 2011, 19:52
Kirjoittaja Yki
No ne kai periaatteessa toimii samalla 5,5kHz taajuudella joten ei nyt ainakaan pitäisi poksahtaa. Tosin noista Kiinan ihmeistä ei aina tiedä.
Ja vaikkei mikään poksahda niin miten sattuu sit toimimaan...
Yki
Lähetetty: 18 Tammi 2011, 20:35
Kirjoittaja Keseppa
Pystyy laittaan. Sitä en tiedä miten hyvin pelittää kun noitten valmistuksessa laatu vaihtelee ja ilmeisesti virittävät etsimen kelalle tehtaalla.
Lähetetty: 18 Tammi 2011, 20:38
Kirjoittaja Reverendum
Tossa kun pläräsin netistä infoo aikani kuluks. Niin ilmeisesti toi GC1023 on sama vehe, kun DS23.
Kun tota BB:tä tuntuvat myyvän muutamallakin eri tuotemerkillä.
Eli kaiken järjen mukaan se 12" kela istuu myllyyn varsin hyvin, kun se on ilmeisesti siihen tarkotettukin.
Noh...
Pistin kyselyä tonne Finndetectoriin, etten ny vehjettäni käräytä. Saapi nähdä, että mitä sieltä vastaavat.